Už v minulosti se objevily případy, kdy Apple přetahoval zaměstnance Tesly pod vlastní křídla, především kvůli vývoji vlastního automobilu a spojeným technologiím. Elon Musk se k tomu vyjádři, že se jedná o špatné zaměstnance, kteří nezvládají práci v Tesle a k Applu tak míří jen to nejhorší. Doslova to označil jako pohřebiště Tesly.
Projekt auta od Applu zpomalila nerozhodnost a chybějící Steve Jobs, autonomní systém je roky pozadu
V získávání zaměstnanců Tesly ale Apple stále pokračuje, a to v celkem velkých číslech. Dle informací CNBC jen tento rok dle oficiálních profilů LinkedIn přestoupilo z Tesly do Applu celkem 46 zaměstnanců, ale je jasné, že číslo bude mnohem větší, protože spousta lidí nemá LinkedIn vůbec, nebo ho neaktualizuje.
Nejedná se přitom o běžné zaměstnance z továrny, ale o zkušené inženýry z oblasti jako je vývoj baterií, softwaru, displejů, strojírenství, dodavatelského řetězce a podobně. Zkrátka experty z různých oblastí, kteří jsou nutnou součástí při vývoji vlastního automobilu. Dle informací Apple těmto expertům nabízí přibližně 1,5x více než Tesla a pochopitelně mnohem větší stabilitu.
Projekt Titan podle posledních neoficiálních informací opět běží a kromě softwaru se tak Apple snaží vyrobit i vlastní elektromobil. Apple přetahuje zaměstnance i z dalších automobilek, jako je BMW, GM nebo Ford. Dokonce se objevily případy i přechodu zaměstnanců z Nvidie, která pracuje na autonomním systému pro automobily.
Apple se spojil s Volkswagenem. Zatím jen na vývoji autonomních dodávek, které budou převážet zaměstnance
Tesla se oficiální cestou vyjádřila, že Apple má k dispozici 100x více peněz než Tesla a tak se nelze divit tomu, že může nabídnout vyšší. Tesla je jako společnost navíc ve velmi náročné pozici, protože konkurence na trh dostává 100x více automobilů.
Elon Musk dodržel slib. Tesla už vyrábí přes pět tisíc kusů Modelu 3 za týden