Ano, když je třeba někdo nemocný nebo z jiného důvodu do prodejny nemůže, tak podle operátora to má fungovat nějak podobně, jak popisujete...Mám si zaplatit notáře, aby došel za daným člověkem domů, tam si ověřil jeho OP a identitu, vystavil někomu plnou moc a ověřil ji a s touto už pak jiný člověk se svým OP může zajít do prodejny a tam to vyřídit. Jak krásně jednoduché!Největším borcem roku je v tomto Vodafone, který má jako jediný operátor dokonce zablokován příjem PDZ (poštovních datových zpráv/datové zprávy od neúředních osob), aby mu snad nějaký narušitel, kterému se nechce chodit na pobočku nebo na poštu k ověření nemohl jednoduše z domu poslat právně platný dokument s ověřenou identitou a navíc v době nouzového stavu ještě zdarma!Proto ve své preciznosti operátor tuto možnost pěkně zablokoval, aby jeho VOP neunikli ani držitelé datových schránek. BTW: Na prodejně je pak úplně normální, že personál dělá "štrajk", když se mu něco nelíbí/nechce atd. Například běžně odmítají potvrdit přijetí nějakého dokumentu s různými výmluvami typu "nefunkční kopírka"...
Několikrát se mi stalo, že když mi v prodejně řekli špatné informace a měli postupovat podle nějakého postupu, tak to odmítli a po stížnosti jsem se spojil s někým z centrály, který řekl, že správně mají postupovat jinak, takže jsem se vrátil do prodejny, podal jim tu informaci a ať dotyčného kontaktují, tak "oni nic dělat nebudou, nikomu volat nebudou, mám si zavolat sám".A tak jsem už u dvou operátorů několik minut volal ze svého telefonu a než jsem se dovolal, tak se koukal na stávkujícího zaměstnance, který jen seděl se založenýma rukama a šklebil se při každé otázce jestli mu přijde normální, že za něj musím dělat jeho práci, jestli mu ten čas přijde efektivně využitý atd.
Nějaké reakce jsem se dočkal až když jsem podotkl, že otevřená arogance bývá spojena s nízkou inteligencí a "stávkující" se začal rozčilovat, tak jsem se ho jen zeptal: "A Vám snad Vaše chování a řešení této situace připadá vysoce inteligentní?" A zase tichučko...Přičemž jednou jsem takto řešil problém v prodejně i dvě hodiny než jim konečně natelili z centrály co mají dělat a mezitím mi na střídačku "stávkovali" nebo "pískali", když jsem upozorňoval na neefektivitu a úplnou pitomost stávkování. Ale chápu, že to asi funguje, protože většina lidí na to nemá nervy...
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 02. 2021 15:58