Už nějaký čas CZC moc nemusím. Kdysi jsem ho měl rád, ale v poseldních pár letech mě zklamaly, když ponechám stranou to, že pod diskuzí se člověk musí registrovat/přihlašovat a nutnost nákupu každý rok, aby nesmazali bonusové body (které jsou ale stejně k ničemu), tak zásadní zklamání jsem zažil tři:Doba dodání byla naprosto smyšlená a několikrát se měnila, než jim zboží skutečně přišlo.
Ceny už nejsou tak nízké, jak bývaly, a o cenu jde v první řadě.
Nepříjemná reklamační politika (kvůli vadnému USB kabelu v nabíječce k mobilu chtějí vrátit i telefon s tím, že hrozí výměna a s tím spojená ztráta všech dat)."Staré" czc je pro mě mrtvé, jestli se chtějí profilovat jako moderní Alza, budiž jim přáno, ale Alza tu už je. Také moc často nevídám odpovědi zaměstnanců CZC v diskuzích pod produkty, přitom tamhle přidaná informační hodnota byla pro ně naprosto klíčová.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 02. 2015 11:54