Polovina září patří předním odborníkům na digitální byznys. E15 International E-commerce Summit (www.ecommercesummit.cz) je největší virtuální akce svého druhu v Česku. V průběhu čtyř dnů se představí 50 špiček české i zahraniční e-commerce.
Mezi speakery nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Simona Kijonková (Zásilkovna), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Na programu jsou přednášky špiček v oboru a panelové diskuze.
International E-commerce Summit se koná od 13. do 16. září. Vstupenky lze koupit online a kromě pasivního sledování umožňují pokládat dotazy, diskutovat se speakery a propojovat se s dalšími účastníky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni přednášející a diváci naživo potkat. Po akci se otevře přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům.
Vedle témat, která vznikají přímo vlivem živelného vývoje e-commerce během posledních měsíců (chování zákazníků či nezbytnost digitální transformace byznysu), přitáhnou pozornost prezentace a workshopy věnující se přesněji zacíleným tématům: marketplaces, omnichannel, logistika, ecomm trendy, finance, investice, fúze a ecomm nástroje. Akce bude pokračovat velkým diskusním panelem leaderů české ecommerce.
Agenda
- 13. září: Czech day (přednášky v češtině)
- 14. září: Czech day (přednášky v češtině)
- 15. září: International Premium day (angličtina, nebo čeština s anglickými titulky)
- 16. září: Live networking party v pražském Vinografu
Program se průběžně aktualizuje, současný stav najdete níže, aktuální verze je na webu.
Akci pořádá společnost Czech News Center, která vydává také Živě.cz.
Czech days (13. – 14. září)
(přednášky v češtině)
Marketplaces
- Tomáš Braverman, Heureka Group, CEO - Trh marketplace ve střední Evropě a ve světě.
- Miroslava Biresova, Kaufland, International Sales Manager for CZ and SK - Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?
- Jakub Kováč, Mall Group, International Sales Manager for CZ and SK - Tržiště jako cesta do zahraničí.
- David Cikánek, Expando, Official Amazon SPN Partner & Expert - 5 věcí, které dělají úspěšní marketplace prodejci
Omnichanel
- Michal Mašika, Notino, Head of sales & analytics - Překlenutí bariéry online nákupů u produktů spojených se zážitkem.
- Matěj Kapošváry, Shopsys, COO - Připravenost českých prodejců na omnichannel.
- Daniel Horák, Dr.Max, CEO - „Je e-Commerce po covidu – stejná jako před ním?“
- Hana Součková, SAP, CEO
Ups & downs
- Jan Horešovský, Vinograf, co-founder - Gastro ups & downs v době covidu.
- Václav Vítek, Amazing Places, CMO - Influencer marketing.
- Jan Foret, Wolt, General manager - Od rozvážky jídla k obchodnímu domu v kapse.
Logistika
- Daniel Mareš, WE DO, CEO - Příjemce zásilky na prvním místě aneb vliv zákazníků e-commerce na balíkovou logistiku.
- Filip Fingl, Dáme Jídlo, Regional Director | International Markets - Europe - Quick commerce.
- Jan Bednář, ShipMonk, CEO - Automatizace skladových systémů.
- Tejnický Bohumil, VertiFlex, managing partner - Využití umělé inteligence ve skladové automatizaci.
E-comm trends
- František Štrupl, Google, Retail Industry Head - Budoucnost umělé inteligence v e-commerce.
- Radek Hudák, Shoptet, CMO - Tři příležitosti, které do e-commerce přinesl Covid.
- Magdalena Divišová, Online People, Partner - Lidé v ecommerce před 5 lety a za 5 let.
- Jiří Pecina, MeddiHub, CEO - Digitální aplikace pro oblast telemedicíny.
Finance, investice, fúze
- Jan Laštůvka, Lemonero, CEO - moderátor
- Jiří Hlavenka, Serial investor and enterpreneur - Příběh úspěšného investora.
- Vít Endler, Fingood, spolumajitel a ředitel - Crowdfunding jako investiční nástroj a crowdfunding jako způsob firemního financování.
- Milan Polák, Zoot, CEO - Fúze s Bibloo, Urban Store a Different. Jak spojit 4 eshopy v jednu firmu s obratem 1,6 mld.
- Citi Bank - TBA
E-comm tools
- Roman Dobiáš, Affiliate síť Dognet, Country Manager - Jak pracovat s affiliate kampaněmi a dostat z nich maximum.
- Petr Heller, Retailys, CEO - Omnichannel aneb jak spravovat 10 e-shopů v celé Evropě.
- Petra Stupková, Legitas, Founder - Nejdražší právní přešlapy v e-commerce.
- Petr Janošík, Smartlook, founder - Jak zlepšit digitální zážitek zákazníků e-commerce pomocí kvantitativních a kvalitativních dat.
International Premium Day (15. září)
Leaders panel
(česky s anglickými titulky)
- Tomáš Braverman, Heureka Group
- Simona Kijonková, Zasilkovna.cz
- Martin Kasa, Pilulka
- Jitka Dvořáková, CZC
- Petr Pavlík, Rohlik.cz
- Milan Polák, Zoot
- Samuel Huba, Shoptet CEO
Investors panel: Role kapitálových investic v e-commerce
(česky a anglickými titulky)
Do čeho investovali v posledním roce? Poroste atraktivita ecommerce a Eshopů? Jak přemýšlejí o strategii do koho investovat? Exitové strategie investorů. Srovnání EU s CZ - jak si na tom stojí česká ecommerce, investice do zahraničních eshopů a zahraniční investice do českých eshopů.
Co se změnilo s COVID - vnímání investičního rizika a příležitosti v ecommerce. Vliv lídrů, zakladatelů na valuaci společnosti/investici. Celkově klíčové atributy, které vstupují do hry při valuaci e-commerce hráče.
Special guests
(česky s anglickými titulky)
- Oliver Dlouhý, KIWI, CEO - Jak Kiwi prošlo pandemií.
- Pavel Doležal, Keboola, CEO - "Proč u dat rozhoduje rychlost a jaké mohou být pasti, když chcete využívat data? Analýzy, které by si měl udělat, každý e-shop"
- Václav Staněk, Vasky , CEO - Růst brandu Vasky - jak růst trojnásobně. Fashion v e-commerce. Tradice vs. fyzický produkt v e-commerce.
- Jan Jelínek, Alensa, Marketing director - Expanze: Jak díky automatizaci do roka expandovat na 32 trhů a prodávat lépe než lokální hráči.
- Samuel Huba, Shoptet CEO – CEE jako jeden region pro působení českých e-shopů
International day
(pouze anglicky)
- Scott Cunningham, eCommerce Marketing Agency | Certified Shopify Experts, CEO - The most common tricks of e-shops, how to get the most revenue from black Friday ?
- Bénédict von Mérey, EcoCart, Director Of Business Development - "Two thirds of online shoppers will check if a brand is sustainable before they proceed to checkout. Learn about ways to get your brand from 0 to 1 in your sustainability journey - and what it takes to get from 1 to 10!"
- Dr. Renata Thiébaut, Innovator 25 Asia-Pacific Award Winner, E-commerce & Innovation Executive - "Future developments of social-commerce live streaming: lessons from China. A strategic approach to marketplace for cross-border e-commerce"
- Martin Johnston, Crafted Society, Founder - How ecommerce is changing the customer experience and sales in the luxury segment.
- Kamila Arca, Recruiting Specialist, EMEA - Google - People at the heart of high performance culture
- Petr Heller, Retailys, CEO - The role of Saas in the comprehensive omnichannel expansion into Europe.
- Emma Schermer Tamir, Marketing by Emma, Owner and Marketing Expert – Differentiate to Dominate: How to Stand Out and Create Conversion-Spiking E-commerce Copy.
- Citibank