Efektivnější reklama v podcastech. Ze Spotify přejdete rovnou do obchodu

Monetizovat podcasty není snadné. Objevují se v nich reklamy vložené přímo, někteří tvůrci a tvůrkyně lákají na předplatné směnou za bonusový obsah. Spotify v posledních měsících na podcasty sází a začátkem nového roku představuje svou ideu monetizace. Či spíše výkonnější monetizace.

Podcasty bude možné doplnit o interaktivní grafický obsah, který poslouží jako doplněk namluvené reklamě. Interaktivní karta se v aplikaci objeví poté, co v pořadu dojde na reklamní pauzu – Spotify umožňuje vkládat reklamu dynamicky. Jestliže vás reklama bude vyzývat např. ke koupi nové lahve na pití (možná se slevou díky kódu), tak vám karta rovnou nabídne odkaz do e-shopu.

Místo toho, abyste si museli pamatovat a následně někam ručně vepsat adresu obchodu, tak se k nákupu dostanete rovnou. Nebo ke službě, zkrátka téměř kamkoli, kam si to zadavatel reklamy bude přát. Interaktivní karty se později objeví na jiných místech v aplikaci.

Jak přesně to bude vypadat, tedy ve smyslu četnosti výskytů, zatím nevíme. Pilotní provoz interaktivních karet zahajuje Spotify pouze ve vybraných pořadech v USA.

Zdroje: blog For the Record

Váš názor Další článek: Clubhouse. Vzpomínáte? Tohle interaktivní rádio znovu uvolňuje pravidla, poslouchat už se dá i přes web

Témata článku: USA, Spotify, Reklama, Služby, E-shop, Podcast, Nový rok, Aplikace, Pití, Obchod, Karta, For the Record