Evropská komise chce řidičáky v mobilu a v autoškolách se bude učit o asistečních systémech řízení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

02. 03. 2023 20:10

Elektroauta nad 3,5 tuny, jsou ten největší nesmysl jaký z tech návrhů EU vypadl.
Místo aby se vyvýjely lehké elektrovozítka do čtvrt tuny, které by zvládl napájet i střešní FV panel (viz Asie a přestavěné tuk-tuky a další pláťáky), dohání se dojezd hromadou baterií, které pak zaberou většinu hmotnosti, že ani 3,5 tuny nestačí.
Takže místo slabého elektromotoru, který spálí pár W, máme elekromobil pálící proud po kW, jen aby se vůbec rozjel. Kde ja pak ta ekologie? Sorry jako, ale ty přetížené elektro krámy by se měly zakázat spíš, než spalovací motor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2023 17:04

Celkem srandovní režim je ta EU. Neschopové a lemplové chtějí po druhých bezchybnost a dokonalost. Žádní mrtví to asi nebudou ani žádní cestující.
Neměli by troškovat. Takový závazek, že v EU nikdo neumře dokud nedosáhne 70 let by odpovídal jejich moudrosti a osvícenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2023 17:01

Rozhodně bych neposouval hmotnostní hranice vozů u skupiny B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2023 13:25

Další hezký střípek do systému sociálního kreditu. Co půjde kdekoli vydat, to taky půjde i odebrat.
Jakpak se s těmi mladými řidiči popasuje princip rovnosti před zákonem? Diskriminace na základě věku na evropské úrovni? Správně by to mohlo fungovat leda tak, že jiné podmínky bude mít řidič nikoli mladý věkem, ale ten, který má třeba čerstvě vydaný řidičák bez ohledu na to jestli to dělá v 17ti nebo v padesáti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor