Facebook chystá Clear History a jeho finanční ředitel se už začíná děsit

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

27. 02. 2019 10:28

Cílení reklamy na Facebooku funguje až komicky špatně. Když si vezmu, že ho používám už skoro 10 let, má o mě tuny dat z polohy, skupin i přátel a stejně mi pořád vnucuje naprosté ptákoviny. Buďto trapný teleshopping typu "zhubněte 20 kilo za měsíc" a nebo potom svatební blbosti a zboží pro batolata, protože asi FB usoudil, že když mám v přátelích 3 šílené matky (a část jich blokuju), tak se asi jako borec taky vdávám a jsem těhotný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2019 10:27

preco nieje nikde mozne nastavit platnost dat? preco by mali na nete svietit prispevky ktore som pisal pred 15 rokmi? ked vacsina z nich uz nema ziadnu platnost, dnes mam vyvinutejsie nazory, maju nulovu prakticku hodnotu, nikto nebude so zaujmom citat desiatky tisic mojich prispevkov. jedine nejaky skodny robot aby to pripadne mohol pouzit proti mne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor