Facebook se dnes společně s uvedením nové IGTV pochlubil i novými statistikami týkajících se počtu uživatelů Instagramu. Těch je nyní přes miliardu a i když Facebook konkrétně nespecifikuje, zda se jedná o aktivní, či jen založené, profily, může slavit úspěch. „Miliardových“ služeb má totiž několik.
IGTV je nová „televize“ Instagramu. Staví na vertikálních videích a chce zatopit YouTube
Kromě Instagramu Facebook aktuálně vlastní i WhatsApp, který letos překročil hranici 2,1 miliardy účtů a 1,5 miliardy aktivních uživatelů, Messenger s 1,3 miliardami a samotný Facebook s 2,2 miliardami.
Počet uživatelů u většiny navíc stále roste navzdory skandálům týkajících se soukromí uživatelů, které největší sociální síť v tomto roce postihly. Zřejmě tak vychází strategie, kdy si mnoho lidí rozdílné značky nespojí jako jednu firmu.
Na Instagramu jsou velkým hitem Stories, které se přiživily na slávě Snapchatu: