Foursquare spojuje síly s Factual, geolokační sociální síť bude sloužit k cílení a měření reklamy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 1

Názory k článku

avatar
07. 04. 2020 16:50

Nic není protivnějšího než cílená reklama, proto dělám vše proto, aby to se mnou tak lehké neměla, mohou si (šmíráci) prudit někoho jiného, nejsem na takové obtěžování zvědavý. Jestli si někdo myslí, že to nejde, že na mobilu nelze kontrolovat aplikace, nastavit zda budou mít přístup k poloze, případně tu zcela vypnout aniž by dopad na funkce mobilu byl tak významný tak je na omylu. Když se chce všechno jde a zametat (kontrolovat, řídit co o sobě světu sdělíte) za sebou můžete jak na NB, tak na mobilu. Pochopitelně módní šaškárny musíte omezit to v každém případě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor