Mobilní aplikace | E-shopy

Globus představil mobilní aplikaci, která posouvá nakupovaní na novou úroveň

Globus dnes představil vlastní mobilní aplikace pro zařízení s operačním systém Android a iOS, která je určena pro zákazníky, kteří stále využívají fyzického nakupování v obchodech.

Aplikace „Můj Globus“ využívá účtů zákazníků a dokáže načíst i zákaznickou kartu (Globus Bonus) včetně kupónů. Mezi hlavní přednosti aplikace patří chytrý nákupní seznam, do kterého lze položky jak ručně zapisovat, tak i skenovat pomocí EAN kódů. Tento seznam mohou doplňovat i ostatní členové domácnosti, případně ho lze sdílet na web komukoli s odkazem.

Seznam je možné seřadit podle toho, jak jsou rozmístěné regály v obchodě, takže například chlazené položky se přeskládají k sobě a podobně. Při tvorbě seznamu dochází k interaktivní predikci toho, co byste mohli chtít nakoupit dle vašich starších nákupů. Zároveň ale máte volnost napsat si jen poznámku.

Přímo z aplikace lze nakupovat pomocí Scan&Go, stejně jako s fyzickými čtečkami na prodejnách, skenování v tomto případě zajišťuje fotoaparát.

Nechybí dodatečné informace o prodejnách a cenách například i benzínu nebo přehled aktuální denního menu v restauracích.

Globus má v plánu aplikaci rychle rozšiřovat a například nabídnout vyzvednutí již zkompletovaného nákupu na prodejně, což už v rámci e-shopu testuje v pobočce na Zličíně.

Objednávky zboží přes internet zatím opatrně

Mezi plánovaná vylepšení na nadcházející měsíce a roky patří například přesnější navigace uvnitř obchodu, což bude vyžadovat hardwarovou úpravu (Bluetooth beacony a podobné řešení), chytré recepty, které dokáží nabídnout recept dle uskutečněného nákupu a ještě větší míra personalizace. Díky tomu si každý zákazník bude moci třeba nastavit, že chce hlídat u konkrétního výrobku cenu nebo až bude v akci nebo bude mít personalizované akční letáky.

To nejdůležitější – kdy bude Globus dovážet až do domu, ale nebylo upřesněno. Jednatel společnost Globus Bronislav Matyšek pouze uvedl, že začátkem příštího roku budou vyhodnocovat vyzvedávání zkompletovaných objednávek na prodejnách a podle toho se budou rozhodovat dál.

Je ale jasné, že konkurence už velmi rychle roste a to i přes to, že jsme poměrně malý lokální trh – iTesco, Rohlík a nedávno došlo ke spojení Košíku a Koloniálu. Tyto nové dovážkové společnosti inovují velmi rychle a přichází se službami, které u fyzických prodejen ani nejsou možné.

Jak ušetřit při nákupech na internetu: Není jen Black Friday, jsou i jiné fígle

Diskuze (19) Další článek: Google se chlubil, co dnes dokáže prohlížeč. Třeba skvěle komprimovat fotky v aplikaci Squoosh

Témata článku: Android, Mobilní aplikace, E-shopy, Velká míra, Vyzvednutí, Personalizace, Zličín, Hlavní přednost, Přesná navigace, Nákup, Recept, Dodatečná informace, Rohlík, APL, Položka, Hardwarová úprava, Uskutečněný nákup, Podobné řešení, Objednávka, Fyzické nakupování, Seznam, Prodejna, Leták, TV Seznam, Chytrý nákup, Nejprodávanější navigace, na Mall.cz