Vždycky mě udivuje, jak dokážeš vzít realitu a dojít k výsledkům úplně špatnou cestou. Debata byla o tom, že, podle tebe, vývojáři až teď budou díky AMD dělat multicore hry; a to je hodně špatnej předpoklad.Opravdu myslíš, že vývojáři, kteří mají po ruce už nějakých 13 let, budou teď jako zázrakem dělat hry na multicore systémy? On nikdy nebyl problém v tom, že by nebylo dost jader nebo vláken, ale v tom, že takhle programovat hru je nesmysl a nezvýší to ani výkon, protože vždycky bude nějaký proces čekat na nějaký další a je levnější udělat vše tak, jak se dělá dnes. Jsou dvě optimistické možnosti, které mohou nastat - AMD, nebo kterýkoliv opravdu multicore (32 jader a víc) bude mít tak skvělou správu procesů a výpočtů, že tu zátěž dokážou rozmělnit tak, aby vůbec k nějakému nárustu u 2-3 vláknových her vůbec došlo, nebo někdo vymyslí instrukční sadu / nástroj / api, které zlevní a zefektivní vytváření multicore procesů ve hrách.Protože zase, proč dělat hru o několik měsíců déle, za větší výdaje, s horší správou, když na 4 jádru poběží úplně stejně jako na 16 jádru.