Kaufland jako Amazon či Aliexpress. U sousedů již spustil Marketplace, teď je na řadě Česko

Oživeno 21. 2. 2023 | Po téměř roce od oznámení se věci daly do chodu. Kaufland na Slovensku spustil online tržiště s nepotravinovými produkty. Totéž již funguje také v Německu. V nadcházejících týdnech či měsících se dočkají i Češi.

Nabídka čítá několik tisíc výrobků z oblastí drogerie, módy, sportu, hraček, motorismu, výbavy do domácností a na zahradu nebo elektroniky. Platit lze kartou nebo přes PayPal.

Klepněte pro větší obrázek

V platnost vstoupil i původní plán, že nezávislí prodejci mohou skrz tzv. Kaufland Gobal Marketplace najedou prodávat ve všech zemích, kde tržnice funguje. Aby je obchod nalákal, prvních šest měsíců prodejcům odpustí měsíční poplatky i provizi.


Původní článek z 23. 3. 2022 | Kaufland u nás a našich východních sousedů příští rok spustí online tržiště, skrz které budou moci nepotravinové produkty prodávat firmy z celé republiky, ale také zahraničí. Tzv. Marketplace již funguje v mateřském Německu. Česko a Slovensko si Kaufland vybral jako další místa k expanzi na trh, kterému dominují Amazon, Aliexpress či u nás Mall.

Německý Marketplace sdružuje přes 7000 prodejců a je v něm přes 30 milionů položek. Lidé tam mohou nakupovat zboží z celého světa včetně Česka, neboť hned několik firem u nás již zprostředkovává tuzemským výrobcům prodejní místo.

Obchodníci mohou prodávat na tržišti Marketplace v České republice, na Slovensku a v Německu pouze s jednou registrací. Díky propojené síti několika tržišť umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým způsobem mezinárodní expanzi, přičemž provozovatelem této technologie je zkušený tým z Německa. Kaufland Global Marketplace tak pomůže růst maloobchodníkům všech velikostí, a to i za hranicemi mateřské země,“ uvádí Kaufland.

Klepněte pro větší obrázekNěmecký Marketplace

Firma už dnes láká partnery na to, že prvních šest měsíců od spuštění budou moci přes Marketplace prodávat bez poplatků a provizí. Později si je Kaufland začne účtovat, ale podnikatelům se postará také o reklamu, zapojení do vyhledávačů nebo zákaznický servis. E-shop a platební systém bude Kaufland hostovat v Německu.

Kaufland je dle tržeb druhým největším obchodním řetězcem v Česku. Nepatrně větší je pouze Lidl. Oba přitom mají stejného majitele Schwarz Gruppe. Lidl už mimochodem v Česku e-shop s vlastními (nepotravinovými) produkty provozuje. Kaufland zatím sám o sobě na internetu neprodává, ale část jeho zboží nabízí Košík nebo Everli.

Diskuze (11) Další článek: „Stahujte, než ji zakážou!“ Rusové si hromadně zálohují Wikipedii, protože hrozí její zablokování

Témata článku: Technologie, AliExpress, Byznys, Internet, Amazon, E-shopy, Německo, Slovensko, Lidl, Tržiště, Expanze, Česká republika, Kaufland, Košík