Kdo může za nefungující stream ČT z olympijských přenosů

Názory k článku

Nigfire  |  19. 02. 2014 00:48  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Pěkně kecaj, dneska jsem se díval na hokej na desetigigové páteřní sítí a stejně se to sekalo jako prase.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
STSCHvojkoviceBrod  |  19. 02. 2014 01:19  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Dneska měl přenos z hokeje zpoždění na webu asi 5 minut.
Takže 300 000 diváků zahltí celej českej internet? Kdyby se radši domluvili na streamování s youtube, to by jim za reklamy urvalo ruce, že by se možná domluvili i na regionálním omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ladao  |  19. 02. 2014 01:21  |  Unknown Firefox 27.0

Zajímavé je, že ač diváci platí koncesionářské poplatky povinně, nesmí se dívat na programy ČT pomocí mobilního telefonu, stejně tak nevidí množství pořadů ani na internetu - údajně kvůli jakýmsi autorským právům. Takže když chci televizní pořad vidět v televizi, autorská práva dodržuji, když přes internet, protože právě jinou možnost nemám, jsou autorská práva porušována? Nějak mi to nejde do hlavy. Místo umožnění sledování ČT občanům i např. v zahraničí, když už si za příjem vysílání platí, ČT diváky jen okrádá. Zcela běn je zpožděné vysílání o 8 minut kvůli reklamě. Takže zrušme povinné televizní poplatky, "veřejnoprávní ČT" je stejný bulvár, jako jiné, a ať na sebe vydělává reklamou.Německou, rakouskou a jiné TV mohu sledovat i na mobilu,ač jejich koncesionářem nejsem, na pořady povinně placené ČT se mohu dívat mimo domov jen tak, že musím přenášet televizor. A nakonec se vymlouvá jeden na druhého, proč to a to nefunguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dominik.fiser  |  19. 02. 2014 01:57  |  Unknown Firefox 27.0

Zajímavé také je, že po několika dnech olympiády došlo ke zrušení html5 streamovaného videa, které bylo dříve plně funkční. A ono to celé není jen otázka streamů, ale také webových serverů, na kterých stránky ČT s přehrávačem běží, protože už tady docházelo v zátěži k výpadkům a dnes (až po několika přenosech, které kvůli zátěži přes web vůbec nejely) tu bylo např. speciální zátěžové zobrazení webu.
Co mě překvapuje nejvíc je fakt, že při každém velkém hokejovém turnaji, což je u nás hodně sledovaný sport, se stejné problémy vždycky opakují. To nikoho nenapadne se na to připravit a všichni jen čekají, kolik že letos lidí se na přenosy bude dívat, snad s nadějí, že jich tentokrát bude méně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoubleThink  |  19. 02. 2014 02:07  |  Unknown Mozilla 11.0

Výrokem klasika (nebo klasičky v tomto případě) - chčijou nám na hlavy a už se to ani nesnaží vydávat za déšť.
Není totiž technicky možné, aby docházelo k mnohaminutovému zpoždění streamu vlivem propustnosti sítě - což je tento týden u iVysílání na denním pořádku. To prostě není možné, packety mají nějakou (krátkou) životnost, docházelo by jen k celkovým výpadkům - a v žádném případě by nepadal celý web české televize, který je na streamování v podstatě nezávislý.Takže bullshit, bullshit, bullshit. V tomto případě pochopitelný - málokdo má koule přiznat, že dlouhodobě prodává služby, které není schopen realizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
motyq  |  19. 02. 2014 02:50  |  Linux Firefox 26.0

Šířka pásma u koncových userů. Tak jistě. Sedím na 80gbitu do nixu + 1gbit do kanclu. Začlo se to sekat ještě než začla 1.třetina.
Pak jsem radši regnul voyo na 7 dní zdarma - tam to jelo vcelku použitelně, i když pár výpadků taky bylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
nespokojený zákazník  |  19. 02. 2014 05:26  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Chtělo by to, aby Česká televize zadala oficiální šetření dané věci několika nezávislým odborníkům. Pokud se ukáže, že opravdu Visual Unity nezvládá svou úlohu, měla by Česká televize toto selhání veřejně pojmenovat. Od Visual Unity by si kvůli výsledné ostudě už nikdo nic nekoupil a jejich nástupce by se bál nebýt perfektní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nargon  |  19. 02. 2014 06:21  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Tak my jsme to v kanclu vyřešily jednoduchým DVB-T tunerem do pc. A tam se nic neseká, a hraje to krásně. Jen to teda není HD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
marzipano  |  19. 02. 2014 06:56  |  Linux Opera 9.80

Tady se nic neseká:http://sportuzivo.ucoz.net/orfplussportaustria.html... a hokej tam byl zatím celý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slizzard  |  19. 02. 2014 07:01  |  Macintosh OS X Chrome 32.0.1700.107

Je to tragédie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehlo  |  19. 02. 2014 07:07  |  Microsoft Windows XP IE 6.0

A zkusil někdo základní kupecké počty? Tvrdí, že mají 120 Gbps? Na 300 tisíc připojených userů? Kolik že to, brum brum, ahá, 400 kbps na jednoho?! Tak to asi nebude dostatečné, že?! Přinejmenším tedy na sledování rozumně kvalitního videa v roce 2014. Už před 15+ lety bylo běžné nacpat jeden 90min. film na jedno 700MB CD. A to je datový tok kolik že? Aháá, přes 1 Mbps, čili více než 2,5x větší. A že to tehdy byla sakra mizerná kvalita! Nechce se tedy někdo chytit za nos?P.S. Pravda je, že 17 mega za 120 Gbps infrastrukturu je částka poměrně směšná. Nemám přehled o CDN, které jsou k dispozici v ČR, nějak se mi ale nezdá, že by se tu nedalo sehnat něco výkonnějšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 02. 2014 07:08 | Microsoft Windows 8 Chrome 31.0.1650.63

Myslím si, že to není zas taková ostuda pokud jim servery neutáhnou tak hodně uživatelů, ale házet to na ostatní... Už schází jen výmluva na DDoS útok. Sice teda nemám Gb internet jako diskutující přede mnou, ale s 100Mb/s optikou se mi stránka ani nenačetla s hláškou "Not Found" pokud si pamatuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpolan  |  19. 02. 2014 07:19  |  Microsoft Windows 7 Mozilla 11.0

Jasně, chyba je na straně koncových uživatelů... velice zajímavé. Když jsem chtěl stream přímo z ČT, nenačetl se ani přehrávač, nebo trpěl šílenými záseky. Přes IPTV vše jelo bez problémů, přitom datová náročnost je stejná. Ať zkoušejí lhát někomu jinému...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Epe  |  19. 02. 2014 07:25  |  Microsoft Windows 7 Firefox 26.0

"Vytíženi jsme na 60 procent, takže problém je prostě šířka pásma"A proč v tom případě jel web v "dočasné podobě kvůli vysoké zátěži", když měli 40% rezervu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bigsam72  |  19. 02. 2014 07:34  |  Linux Chrome 32.0.1700.99

IMHO kecaj, v práci na infrastruktuře kde mám jako koncak 1gbps port to nemělo ani omylem. Nenacte se ani přehrávač natož stream. Doma si to resim kombinaci raspberry pi + USB dvb-t + VLC a vlastni stabilní stream je na světe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2014 08:33 | Microsoft Windows 7 Chrome 30.0.1599.69

Nevím koho se tím snaží krmit! Doma mám optiku 20/20 (v našem městě TOP) skoro celej barák byl na hokej naproti v hospodě... Všechny ostatní streamy jeli na jedničku jen ČT Sport na tu nejnižší možnou kvalitu se co chvíla zasekl... zpoždění 5 minut a poslední gól jsem vlastně vůbec neviděl, protože to vypadlo uplně a přenos se nenavázal, ale skočil o těch nastřádaných 5 minut dopředu... Takže jsem velice zuřil...Ještě doplním, že aplikace pro Windows 8 se ani nespustila (hned po spuštění se ukončila) a aplikace pro Android mi nabídla jen čtení novinek stream nikoliv... Což je v době, kdy lidi o to jeví zájem ve velkém hrubý nedostatek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dusan  |  19. 02. 2014 09:25  |  Linux Chrome 32.0.1700.102

Jake prekvapeni. Streamovaci infrastruktura, ktera poradne nezvlada ani prvni kolo Davis Cupu, zhavaruje pri nejatraktivnejsim zapase na olympiade. Nevim proc, ale ani nejsem sokovan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel_1  |  19. 02. 2014 09:36  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

To prohlaseni je naprosto smesne!
Pevne verim, ze ani v CT nejsou tak hloupi, aby necemu takovemu verili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koxx  |  19. 02. 2014 09:56  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Kdyby alespoň nekacali, jsem na optice a měl jsem puštěnou čt24, která jela plynule a čt4 která se dost sekala. Nehledě na to, že už někdy během začátku olympiády zrušili HD kvalitu a potom i 576p...a teď je kvalitou dost mizérie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kostka1234  |  19. 02. 2014 10:13  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Stream seskoku Baumgartnera sledovaly miliony lidí na youtube.com a šlo to v 720p všem!!! Visual Unity kecaj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
petyo  |  19. 02. 2014 10:39  |  Linux Chrome 32.0.1700.107

Mě by zajímalo jak to dělá youtube.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
troolix  |  19. 02. 2014 10:51  |  Linux Chrome 33.0.1750.91

Kdyby se pánové z Visual Unity podívalí na grafy NIXu, tak by zjistili, že se to ucpává spíš jim.http://nix.cz/cs/port/mrtg/34/te3_3... Tato jejich přípojka byla během hokeje 1. třetiny na maximu : In 9822.2 Mb/s (98.2%) ! ( http://nix.cz/cs/port/port/day/all... )Btw dnes se mi seká i dopolední stream mimo špičku na 1Gbit nejužším hrdle.

EDIT:
Sablikova na startu a jiz probihajici stream mi spadne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 02. 2014 11:38 | Macintosh OS X Firefox 27.0

chtělo by to posílit, hokej přes stream se na tom fakt nedá koukat :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 12:30 | Unknown Chrome 32.0.1700.107

No, 300 000 diváků, ale ani jednomu to nejede plynule, tak to pak ztrácí význam ne? Když se u toho každý maximálně rozčílí, a zanadává na ČT. Měli by s tím něco udělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 13:22 | Microsoft Windows 7 Chrome 32.0.1700.107

Oni zapomínají, že ta jejich výmluva vyjde na IT webu, kteří se nenechají ukecat nějakou trapnou vyhovorkou.
Slušný člověk/firma chybu uzná a snaží se s ní něco dělat. Jak jde vidět, tohle jsou pěkný amatéři...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 14:54 | Unknown Firefox 26.0

bohužel nikdo za nic nemuže nic nefunguje hlavně že za ten cirkus někdo dostal zaplaceno. Mam několik připojných míst od 90 / 90 na 25 / 25 až po 15/15 a nejede to nikde testovano Krnov Opava Ostrava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zek205  |  19. 02. 2014 15:10  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

zoh.cz > Stránka běží dočasně v režimu vysoké zátěže288p :))V záloze ještě jistě mají slideshow...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhlik23  |  19. 02. 2014 15:44  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Nějak se mi nezdá, že by měli 120Gbit, když do NIXu maji 20Gbit a předpokladám, že do peering.cz max. stejně tak (na jejich grafech ostatně žádné skoky v přenosech patrné nejsou a to by už 20Gbit z 50 celkových mělo být vidět až až). A pokud mají s každým tady v čechách lokální propoj, věděli by přesně, u koho je packetloss a druhá strana to nebere. Tj. já myslím, že si vymýšlí, žádných 120Gbit není, leze jim to na strop linek a mysleli si, že ušetří na poplatcích, aby z toho "zjevně nevýdělečného" kšeftu dostali co nejvíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolph1888  |  19. 02. 2014 15:44  |  Unknown Chrome 32.0.1700.107

Lháři, kdyby bylo v trapu pásmo, tak nejede nic ani z domova / ze světa ne jen ty jejich trapné iStránky. Navíc jsou napsané co se videa týče amatérem, soustředili se jen na "bezpečnost stahování" stejně to každý umí, ne na to aby to dobře šlapalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 16:07 | Unknown Chrome 32.0.1700.107

no jako je to s tím fakt špatný, 5s a pak se 10s načítá..
zrovna když jela ta Sáblíková, někdo kdo není u TV musí být vážně nas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 16:37 | Microsoft Windows 7 Chrome 32.0.1700.107

Co tady porad vsichni brecej, ja to sleduju z ciziny (konkretne Australie - takze docela daleko), pres ziveprenosy.cz coz mi umozni pustit CT bez omezeni na misto a bezi to plynule. Zpozdeni nemuzu porovnat, ale 5 minut mi nevadi :)
PS: samozrejme to neni 720p, ale ja jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MXiQ  |  19. 02. 2014 16:47  |  Microsoft Windows 8 Firefox 27.0

A kterýho kok*ta napadlo posílat živé video unicastem, když IP protokol má právě na tohle vymyšlený multicast?
Jo, má sice svý mouchy (návrh z doby krále klacka), otázkou je podpora na routerech a v aplikacích, ale rozhodně by se tím nezasekaly linky až po strop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rhuin  |  19. 02. 2014 17:21  |  Microsoft Windows 8 Chrome 32.0.1700.107

Krasna lez ....kdyz sleduju stream ze zahranicnich serveru (s logem CT a ceskym kometarem ) a neseka se mi...mrknu se u toho na VOYO a bez obtizi u toho pracuji na vzdalenem serveru (sedim v Brne a server je v Praze) ... nic se neseka. Zapnu CT a prd. Blbce delejte z vedeni CT, ale ne z nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 17:31 | Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Tak pokud mají 100Gbit kapacitu a kouká pak na hokej 300tis lidí, připadá na člověka tak 300kbit/s. To je rychlost na přehrávání kvalitní mp3ky a ne videa, tak není divu, že to neběží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Superpepino  |  19. 02. 2014 17:35  |  Microsoft Windows 7 Chrome 32.0.1700.107

Je to smutný. Jeden to opravdu hází na druhého. Jakmile dojde k trochu vyjímečné situaci, tak to jen potvrdí, že jsme pořád banánová republika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chytraknactvrtou  |  19. 02. 2014 17:49  |  Unknown Chrome 32.0.1700.107

Jak mi ti kokoti vysvetli, ze celou dobu mam sport pusteny, vse jede bez sekani a najednou v 17:40 to nasilne prerusi svou debilni kopačákovou znělkou a konec, už neni šance to zapnout.
A přitom třeba toto jede naprosto bez problemu http://www.youtube.com/watch...
Jo a sedlak me se svou PR "novinařinou" už taky pěkně SERE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelka IT amater  |  19. 02. 2014 18:45  |  Microsoft Windows XP Firefox 27.0

Bohužel u mě ani ťuk a to vždy přepínám na to nejnižší rozlišení.
Kdyby si to rozlišení každý snížil, tak by to určitě šlo.
Ať to udělají tak, že když je připojeno hodně lidí, tak ať to vůbec nedovolí HD rozlišení. HD bych bloknul při vytížení a povinně by bylo kolem 360p, aby se dostalo na všechny !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooooo  |  19. 02. 2014 18:53  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Tak at pánové vysvětlí toto http://www.ziveprenosy.cz/... šup a jako kouzlem ct sport a hokej neni problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa11hh  |  19. 02. 2014 19:35  |  Microsoft Windows 7 Chrome 32.0.1700.107

.....Ve Visual Unity na to totiž mají jiný názor. „Chování sítě nám říká něco jiného. Ukazuje na to, že problém je u koncových poskytovatelů internetu, ne u nás,“ říká pro Connect.cz šéf Visual Unity Tomáš Petrů. „Prostě na konci není místo. Snažíme se procpat meloun dírou na tenisák,“.....Vážení, to co tvrdí šéf Tomáš Petrů není v žádném případě pravda!!!! Já mám 60Mb konektivitu. Nemám problém se žádným stremingem. Mohu se dívat online na Primu, Novu, YouTube i Stream.cz absolutně bez problémů. Se sledováním pořadů na ČT (iVysílání) je dlouhodobý problém, který u mě začal sledováním seriálu Vyprávěj. Tj cca 3 roky zpět. Všechny seriály a pořady, které mají vysokou sledovanost MAJÍ problémy, které rozhodně nejsou na straně koncového uživatele. V současné době mám problém se sledováním seriálu První republika, Případy 1. oddělení a Události (jak je to se sportem, nemohu soudit, sport nesleduji). Opakuji, že se streamováním videa online na ostaních TV a YouTube atd problém nemám. Snažil jsem se kontaktovat ČT, většinou nereaguje a když ano, odpoví vám klišé. Čili problém je POUZE na straně serverové infrastruktuře Visual Unity a odpovědnost by za to měla nést ČT, která si tuto firmu najala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m11.11  |  19. 02. 2014 19:51  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Problém bude "nekde uprostřed", konkrétně místá předávání dat mezi sítěmi poskytovatelů (peeringové uzly, ať už "veřejné" jako nix, nebo "privátní"). Rychlost koncové přípojky je téměř vždy OK (a irelevantní).
Právě běží zápas s Kanadou a provedl jsem menší test:
1) Pevné připojení (optika od O2) ani ťuk
2) 3G (T-mobile) jede jak víno (občas se akorát sníži rozlišení)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkds  |  19. 02. 2014 20:24  |  Microsoft Windows Vista Chrome 32.0.1700.107

Mám 100mb optiku do domu. V okolí jsme jediní. Agregace tu není žádná. Na Youtube sledujeme videa v 1080 bez nejmenšího zádrhele. Z OH jsem neviděl skoro nic. 404 na webu ČT a pokud jsem se dostal na stránky tak 10 s videa a 30 s čekání. To asi nebude chyba poskytovatele....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2014 21:52 | Microsoft Windows 7 Chrome 32.0.1700.107

A právě proto sem si koupil DVB-T tuner do usb a k tomu dwbviewer celkem asi za 8 stovek...Abych při takovýhle hodně sledovaných akcích, jako jsou OH, MS v hokeji a fotbale a pod., nebyl závislej na internetovým vysílání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2014 22:02 | Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

Bože, Bože. Diskuse na IT webu... Jeden komentář se ohání, že 120 Gbps je málo na 300 tisíc uživatelů, ale jaksi mu nedocvakává, že se jedná o STREAMOVÁNÍ. Jsme v 21. století, to nepozná operátor, že 50 000 jeho zákazníkům se načítájí jedny a ty samá data? To jako fakt?! Pokud ano, tak je to velmi, velmi smutné a kvalita našeho internetu je velmi špatná...Dále, pokud operátoři opravdu ještě neznají pojem kešování, tak i kdyby jim teklo do páteřního uzlu jendo jediné video a z toho uzlu pak posíláli pakety do dalších uzlů pro každého jedince zvlášť, tak je jedno jestli máte linku 1 Mbps, nebo 1 Ebps... V článku se nikde nemluví o koncových přípojkách uživatelů, ale o kapacitě páteřních spojů poskytovatelů internetu, neboli pro analfabety, zjistili jsme, že kdyby každý uživatel v ČR začal používat internet na max. výtěžnost jeho linky, tak tu máme státní blackout internetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
splichy  |  20. 02. 2014 10:27  |  Linux Firefox 27.0

V pripade tohoto provozu se jedna o klasicky HTTP provoz z portu 80, protokol se vyuziva standardni TCP, IP unicast - tj. data jdou od jednoho zdroje k prave jednomu prijemci, tj. 1000 prijemcu znema 1000x1,1Mbit az nejaky 2Mbit pro 404p.
Dale je potreba si uvedomit, ze se nejedna tak uplne o zivy prenos, respektive o zivy prenos se jedna jen do chvile nez se poprve nekde zaskobrtne pripojeni, pak uz jedou data ze zaznamu - tj. pro kazdeho uzivatele zvlast - cachovat se to fakt neda. Ostatne jste si toho urcite vsimli, ze kdyz se to zasekne, tak se to rozebehne na tom samem miste aniz by to preskocilo nejakou sekvenci. Ten Flash prehravac si toziz vyzada konkretni cislo video snimku u ktereho se prerusilo prehravani.
Problem IMHO byl na strane CT, ze si s dostatecnym predstihem nezajistila dostatecnou kapacitu sluzby kterou nakupuje. 100Gbit za ktery si u VU plati tohle proste nemohl pobrat. S predstihem pisu protoze i kdyby VU provedlo upgrade rekneme na 200Gbit tak by to pro zmenu nestihali servery, takze i kdyby CT 14 dni pres ZOH pozadalo o navyseni, tak by na to stejne nikdo nestihl reagovat, protoze kde za 14 dni sehnat stojan plny serveru a jeste to vsechno nainstalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kuk  |  23. 02. 2014 01:21  |  Microsoft Windows 7 Firefox 27.0

A k tomu nefunguje CT4 Appka na iPady, nabšhne a okamžitě spadne na držku. A zároveň s tím utli možnost sledovat přenosy na stránce zoh.cz v prohlížeči na iPadu. Krásně to šlo a pak od jednoho okamžiku to prostě napsalo stáhněte si Flash. Když už to všude tak vehemeňtně inzerujou tak ať to zprovozněj nebo ať se na to vy*erou. To mě dokáže vytočit. Za tedle prů*er platím televizní poplatky? Když pak vidím na ČT4 reklamu tak se mi otvírá kudla v kapse. Prachy berou, h*vno dodaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  23. 02. 2014 10:52  |  Microsoft Windows 7 Chrome 33.0.1750.117

Před cca 5 lety jsem se díval na P2P stream z Adobe MAX. Běželo to v HD kvalitě. Nevím, proč neudělají něco podobného dnes. Flash Player to umí od verze 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vencl.polacek  |  26. 09. 2018 15:57  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 69.0.3497.100

Doporučuji stránku http://www.sportprenosy.cz... najdete tam všechen sport živě a online: fotbal živě, hokej živě, navíc všechny živé přenosy jsou zdarma a v dobré kvalitě. Sledovat tam může i NHL live a olympiadu živě nebo je tam i Liga Mistrů živě a zdarma, místo tý blbý O2 TV!!! WRRRRRRRRRRR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 10. 2018 12:29 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 69.0.3497.100

Minule jsem to tam zkoušel a Liga mistrů živě mi tam vůbec nenaběhla, slo mi to na https://www.ziveprenosyzdarma.cz/,... ale jen jako radio přenos. řekl bych, že je to kvůli právům, které pro ČR drží O2 a jsou tak drahý, že si to musí hlídat. Na zítra na Real - Plzeň si koupim o2 sport na den přes smsku a jak kvalitní je liga mistrů živě u nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor