Lídrem elektromobility se může stát Čína. Růst výroby, poptávky i infrastruktury je tam nejrychlejší

Názory k článku

Jarda.abc  |  26. 01. 2019 19:04  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Ostatní asijské státy letos porostou rychleji než Čína, např. Indie bude mít přes 8%.Tak co máte pořád s tou Čínou, když za ostatními asijskými státy bude letos zaostávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
evlo  |  27. 01. 2019 00:08  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

To jako, ze ted cina neni prvni co se tyce elektroaut? Neverim, ze jich BYD vyrabi min nez Tesla, tojota a nissan dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  27. 01. 2019 13:44  |  Microsoft Windows 7 Firefox 64.0

centralne planovanie rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2019 14:21 | Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

U nás stále Čínu považujeme za komunistickú krajinu, ale v skutočnosti tam vládne kapitalizmus voľnej súťaže, aký bol v Európe v 19. a ešte začiatkom 20. storočia. So všetkými pozitívami aj negatívami.Navyše čínske veľkomestá sú beznádejne preplnené autami a smogom. Predstavte si, že ste Číňan žijúci v takomto meste a máte peniaze na to, aby ste si kúpili nové auto. To ale zďaleka nestačí. Často sa so veľkomestách udeľujú licencie na kúpu auta vo forme lotérie. Auto si tak môže kúpiť len menšia časť z tých, ktorí na to majú. A ak aj máte šťastie v lotérii, ešte stále nemáte vyhrané. Vyhrali ste síce v lotérii licenciu, ale tú licenciu si musíte ešte zaplatiť! Nezriedka stojí viac ako nové auto.Ale ak si plánujete kúpiť elektromobil, situácia je úplne iná. Žiadne losovanie, žiadny poplatok za licenciu. Skrátka kúpite si elektromobil, dostanete "zelenú" značku a jazdíte. Takže je jasné, na aký typ áut sa Číňania vo veľkomestách budú zameriavať...Mimochodom Čína už má jednu elektrorevolúciu v doprave za sebou. 99 % skútrov a malých motocyklov tam jazdí na elektrinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2019 14:41 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

To je jen o procentechDíky lidnatosti Číny je tam dostatek lidí kteří se pohybují v takové příjmové skupině aby koupili dostatek EV. Ano aby se něco vyrábělo v dostatečné míře je potřeba aby existovalo adekvátní počet reálných kupců. Samozřejmě že na zemích kde je vva 14-15 let starý vozový park nelze realizovat. A samotné nadšení pro věc prostě nestačí a pokud nemáte tolik lidí co vam dají 40000€ a víc za EV .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor