Máte to ve svých rukou. Zásilkovna už nerozhoduje sama, kam přesměruje váš balík

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 63

Názory k článku

14. 07. 2023 08:50

Jsem slepej, nebo už tu nejsou mé komentáře (zkušenosti)???Moje chyba - našel jsem své zkušenosti se službami Zásilkovny pod jiným PR článkem. Omlouvám se všem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 10:56

Dobrý, akorát že hlavní problém je, že tam ten balík neuloží ne kvůli plnému boxu, ale kvůli tomu, že kurýr prostě do té naší p*dele nejel. Přesměrování na kamennou pobočku je mi k ničemu. Máme z-box přímo ve vsi, ve vedlejších je taky. Kdyby ho výjimečně přesměrovali do vedlejší, asi bych to pochopil, ale oni ho odvezou na kamennou 12 km daleko do města. Takže poslat tam něco starším rodičům, protože ho mají blízko, je nepoužitelné - nebudu se stresovat, že si pro něj budou muset někam jet, nebo se vrátí do obchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 01. 2023 11:54

Ona ani Balíkovna není žádný zázrak. Tři poslední zásilky šly do Balíkovny do automatu OX point, který je dobře dostupný a 24 hodin denně. A kontrolní otázka, pro kolik z nich jsem musel na poštu? Správně, pro všechny tři. Důvod neznámý, prostě je tam neuložili a přesměrovali na poštu, což je ten nejhorší případ, kterému jsem se chtěl vyhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2023 21:45

Všechno lepší než konkurenční Balíkovna. Balík z Brna do Prahy vrátila pošta v Praze bez pokusu o doručení do Brna odesílateli. Od příjemce jsme si museli vyžádat kód pro vyzvednutí, který dostal, protože odesílatel nemá právo balík bez kódu příjemce vyzvednout . Ani je nenapadlo se omluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 01. 2023 12:43

He to je dobrý, já řešila opak, že mi balík právě poslali do toho jejich Zboxu i když jsem to chtěla na kamenou prodejnu. Balík se jim vrátil, protože jsem to chtěla na dobírku a nebudu si instalovat nějaký aplikace a nebo platit přes účet balíky, abych se tam dostala. A když jsem je prosila ať mi to přepošlou na tu prodejnu nebo jakokouliv jinou prodejnu tu u nás, tak než stihli zareagovat, balík se už vracel zpět k nim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2023 13:00

Otázkou je, jestli zjistí, že je plný Z-/Alza Box až kurýr u samotného boxu. Pak zadá do systému, že balík nebyl doručen a mě se pak apka teprve zeptá. Určitě kurýr nebude čekat na mou odpověď, takže dojde minimálně k jednodenimu spozdeni. To bych raději bral, vybrat alternativní místo hned při nákupu zboží a nebo si v aplikaci zadat defaultní místo, které by fungovalo i jako alternativní, pokud zvolím jiné místo / box.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2023 11:25

Mám štěstí, že mám po ruce jako výdejnu vietnamskou večerku, která má otevřeno do 20:00 včetně SO a NE bez front. Maximálně jeden člověk. Tomu se pošta ani nepřiblíží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2023 08:33

Mne by stacilo, kdyby balicky nepredavali k doruceni na WeDo, coz je abslutne ta nejhorsi spedice, co snad existuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2023 01:07

Zažil jsem, místo do boxu, který mám u baráku, byl balíček přesměrován na výdejnu, která je sice vzdušnou čarou kousek, ale autem je to dvacet až třicet minut. Navíc otvírací doba do 15:30. Musel jsem si na to udělat extra volno, abych tam dojel, na dveřích cedule "příjdou hned", po čtvrt hodině jsem to vzdal. Druhý den jsem tam vyrazil znovu, to tam zas byla fronta na půl hodiny. Takže jsem to nakonec vzdal a balíček nechal svému osudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 22:22

No uvidíme. Posledně mi přesměrovali zásilku do prodejny s otevírací dobou od 9 do 16 s pauzou na oběd. Namísto bezproblémového vyzvednutí večer jsem musel přemluvit někoho jiného, aby mi ve své pracovní době balík vyzvednul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 21:53

Cha, nejen do boxu. Klidně vám to přesměrují i z normálního výdejního místa na jiné (taky, že prý plno. A rozhodně ne na nejbližší a s horší otevíračkou). Osobně jsem už přešel na balíkovnu, kde to jde. Uznávám, že to není pro každého, ale když má člověk po ruce vyhovující místo, tak za mě jasná volba, nikdy nebyl problém a bývá to i levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 20:04

U nás jsme museli několikrát volat a zjišťovat, kde vůbec balík je a nakonec jet cca 30min na depo... a pak zase zpět... balík šel třeba týden Škoda, že na ty zboxy nejde udělat algoritmus... vlastně počkat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 01. 2023 19:16

Třikrát hurá. U nás v Roztokách se pravidelně stávalo, že zásilky automaticky přesměrovávali do Zdib, což je vzdušnou čarou asi 2 km, ale reálně (kvůli neexistenci mostu přes Vltavu) celodenní výlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 01. 2023 18:03

Stale je to celkomOK oproti dorucovaniu z Amazonu v Rakusku. Kurier zazvoni na polovicu bytov, zasielky hodi hned pri dverach pod schranky a hotovo. Dorucene. A to sedim doma a byvam na prizemi. Hned po oznameni Dorucene idem zobrat balik z chodby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 15:49

Já mám tady u nás na Praze 20 oblíbené 2 pobočky Zásilkoven asi z 10 celkem, avšak vždy, když moje vybraná má například dovolenou, nebo mimořádně zavírá, tak mi to vždy hodí do jednoho železářství, kde je tak nesmírně nepříjemný, arogantní a neochotný děda, že k Němu bych si to nikdy nedal, jenže on má vysokou skladovou kapacitu pro Zásilkovnu oproti těm trafikám nebo jiným malým obchůdkům, že to vždy pošlou k němu. Toto by mohlo být lepší že si zvolím, kam bych to chtěl uložit, pokud to nebude možné na mnou vybranou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 14:22

Tak to jsem měl štěstí, že všech asi pět předvánočních zásilek do z-boxu skončilo opravdu v z-boxu. Mě by vůbec nenapadlo, že místo uložení do vybraného z-boxu to mohou hodit někam na výdejní místo, očekával bych, že když je z-box plný, systém vůbec nedovolí mi ho při volbě dopravy vybrat. Podobně jako to má Alza, tam se mi už několik stalo, že Alza-box co mám před domem nešel zvolit že je plný. Což je rozhodně lepší řešení, i když mi vadí, že tam není možnost doručit později až bude volný. Často na zásilku nespěchám a raději o pár dní později než muset jet na pobočku.
Co mi ale na z-boxech vadí je to, že ho neotevře nikdo jiný než já. Chybí mi možnost někomu dát číslo zásilky a heslo aby mi to vyzvedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 08. 01. 2023 14:16

Chápu, že pro Zásilkovnu je jednodušší vyhodit zásilku jinde a zbavit se jí. Ale oni si říkají tech-logi firma, tak bych čekal, že se svojí databází umějí pracovat. Tedy pokud je BOX plný, tak vidím, že jsou uvnitř tři balíčky, kterým dnes končí uloženka, takže buď si je někdo vyzvedne (a na zítřejší závoz budou tyto boxy volné), nebo si je nevyzvednou a vezme je závozník = také budou volné. Takže by ideálně měla zákazníkovi přijít i možnost "doručit balíček do Zboxu o den později". Logisticky zřejmě složitější, ale proveditelné. Nebo mi uniká nějaká situace, kdy/proč by to nešlo?Naše zkušenost - Zbox se pokazil v pátek (neotvíral dveře), přes víkend to samozřejmě nikdo neřešil, do pondělí vypršela doba vyzvednutí a co udělal závozník? Opravil Zbox a místo toho, aby prodloužili uložení aspoň o jediný den, tak vzal zásilky a vrátily se odesilateli... trošku přemýšlení by jim možná neuškodilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 12:41

Třikrát hurá! Nemám problém s přesměrováním, nebo s pozdržením dodání, pokud je box plný, ale za poslední měsíce mě několikrát pěkně vypekli. Objednávám schválně do Z-Boxu, abych měl volné ruce co se času vyzvednutí týká a balíček mi přesměrovávali do relativně blízké prodejny, jenže s otevírací dobou od 11 do 15 a ani to neodpovídalo realitě, dvakrát jsem tam přijel okolo půl třetí a na dveřích visela cedulka "dnes z provozních důvodu otevřeno do 14:00".Jen co mi prvně přišel email o přesměrování a viděl jsem otevírací dobu, volal jsem na infolinku, jestli jde přesměrovat kamkoli jinam, klidně i dál. V té době musel být balíček ještě fyzicky na depu a bylo mi řečeno, že jakmile dojde k přesměrování z kapacitních důvodů, další přesměrování už není možné a pokud se mi místo nehodí, mám nechat balíček na výdejním místě ležet, vrátí se odesilateli a potom si ho mám objednat znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 12:02

Za mě největší slabinou Zásilkovny je Amazon, nemožnost si vybrat čas nebo místo doručení, kombinovaná s rozdělením jedné objednávky na hromadu zásilek a pak náhodné vybrání místa v okolí, kde se to uloží, je mi fakt nepříjemná. Kdyby šlo v rámci sledování zásilky určit, na kterou pobočku to mají hodit, dost by mi to usnadnilo život.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 11:50

Cenu a vyhody pri zasilani do boxu jsem ze zacatku kvitoval, box mam pred domem a je to levnejsi o dvacet korun, vyzvednu i vecer. Jenze... ma posledni zkusenost byla, ze pri objednavani zbozi pres zasilkovnu, melo byt doruceni k nasemu boxu, druhy den mi bylo mejlem oznameno, ze box je plny a ze bude zasilka smerovana do jineho boxu, cca 6km daleko, dalsi den, dalsi email, ze i tento box je plny a ze si zbozi mam vyzvednout v kamenne prodejne cca 13km od meho bydliste,kamenna prodejna pres vikend nefunguje. Email mi prisel ve 12:10h v sobotu, prodejna v poledne zavrela, v pondeli jsem si to musel v praci zaridit tak, abych si pro to mohl zajet a stihl oteviraci dobu. Mezitim objednavka dalsiho zbozi, spousta mejlu s presmerovanimi mych zasilek. Uprimne jsem z toho byl zmaten, poradne jsem nevedel, kdy a kam a pro co, kontroloval cisla zasilek, s tim spjate emaily, kontrola oteviracich hodin kamennych prodejen. Od te doby si priplatim za balik na postu, kde si jej v pripade potreby v sobotnich rannich hodinach v klidu vyzvednu a nemusim kvuli dvacetikorune vazit autem cestu 25km.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 11:25

A nebylo by lepší a jednodušší, abych už při objednávání a výběru Z boxu si mohl vybrat náhradní kamennou prodejnu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2023 10:50

Moje aktuální zkušenost se Zásilkovnou: nezastihli mě doma, telefon jsem zrovna nemohl zvednout... a tak se řidič dále neobtěžoval a můj již zaplacený balíček prostě předal nějakému náhodnému sousedovi.
Naštěstí mi to pak sousedka přinesla. Ale kdyby si to nechala, tak se ničeho nedomůžu - balíček oficiálně doručený i s podpisem.
Toliko k té jejich legraci se SMS kódy pro vydávání balíčků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor