Samozřejmě, že to fungovat nebude. V historii už to dokonce existovalo. Služba se myslím jmenovala onlive a po letech ukončila provoz, protože to bylo nerentabilní a zážitek z hraní byl velmi bídný.Tady to vydají do světa, pak se zjistí, že je stejně lepší si koupit nějakou lowendovou grafiku a bude to skoro totéž a pak se to po nějaké době ukončí v důsledku nerentability nebo malého zájmu.Přenos obrazu je problematický vždy a vždy bude. Stačí si spočítat jak velký je datový tok uvnitř kabelu mezi PC a monitorem (který má mimochodem nulovou latenci narozdíl od internetu). Máme rozlišení 1920 * 1080 = 2073600 pixelů. Každý má 3 barvy, kterou jsou 8 bitové (celkem 24 bitů) => 2073600 * 8 * 3 = 49766400 a protože nechceme jeden snímek za sekundu, ale třeba 60, tak se to ještě musí vynásobit 49766400 * 60 = 2 985 984 000. Přesně tolik bitů projde kabelem k monitoru každou sekundu na 1920x1080x60. Dělá to necelé 3 Gib a takovou linku s nulovou latencí fakt nikdo nemá. Cloud gaming udělá kompromis aby to vůbec fungovalo. Obraz bude menší, mít méně snímků za sekundu a možná se bude trochu komprimovat (cimž sice vznikne spoždění, ale co už).Zájemcům o cloud gaming přeji hodně štěstí ve hrách.