Si to vynásobte. Detaily pro většinu lidí nepostřehnutelných a zároveň většina lidí "poslouchá" hudbu všude možně, jen ne v akusticky perfektní poslechové místnosti nebo aspoň v tiché místnosti s perfektními sluchátky, takže se dostáváme k mému druhému příspěvku: produkt byl marketingově úspěšný, ale jsou zákazníci spokojeni? Mělo to pravdu smysl?
Jsem opravdu vděčný za Pebble hodinky, i když mně osobně jejich princip nesedl, tak je respektuju. Vybraly hodně peněz a zákazníci je dostali a jsou spokojení, pokud vím. Navíc to ukázalo velkým hráčům, že lidi takové věci chtějí a nakoplo to docela celý "wearable průmysl", ale mám jednu další zkušenost s Kickstarterem, a to "Pressy" - tlačítko do 3.5mm jacku, kterým jde ovládat telefon. Než to udělali (několikrát posunutý termín), tak a) výrobci telefonů přesunuli nezřídka jack naspod mobilu a tam to ztrácí smysl, b) to okopírovali číňani (Xiaomi), takže mně nakonec přišla dřív kopie od Xiaomi za asi 30Kč, než "originál Pressy" za asi 500 Kč (už se přesně nepamatuju).