Nemáte ani 1 000 odběratelů na YouTube? Na reklamě už nevyděláte ani cent

Nemáte ani 1 000 odběratelů na YouTube? Na reklamě už nevyděláte ani cent

YouTube mění podmínky svého partnerského programu, v rámci kterého můžete monetizovat svá videa – vydělat si na reklamě zobrazované u svého díla. Firma zpřísnila podmínky, které je třeba splnit, abyste se do programu vůbec dostali.

V praxi to znamená, že nově musíte mít alespoň 1 000 odběratelů a váš kanál musí mít alespoň 4 000 zhlédnutých minut za poslední rok.

Bez těchto podmínek svá videa nebudete moci monetizovat. Všichni ti, kteří již v programu jsou, ale některou z těchto podmínek zatím nesplnili, nyní mají zhruba měsíc na to, aby to napravili. Počínaje 20. únorem 2018 se totiž nová pravidla začnou týkat i stávajících producentů.

Klepněte pro větší obrázek
Podmínku zhlédnutých minut jsem sice splnil, v počtu odběratelů ale zaostávám, takže koncem února z monetizačního programu vypadnu. YouTube se chce zaměřit na kvalitní producenty videa a je to správný směr.

Ačkoliv se na sítí ozývají negativní ohlasy, má to svůj smysl. Zvýšením počtu odběratelů chce totiž YouTube omezit vydělávající producenty jen na ty důvěryhodnější. A pokud zároveň nesplníte ani 4 000 minut za poslední rok, reálný výdělek by byl i tak naprosto zanedbatelný.

YouTube tímto krokem reaguje na některé aféry z loňského roku a snaží se zkvalitnit základnu producentů, kterým vyplácí peníze.

Diskuze (32) Další článek: Nejnovější americká výsadková loď USS Portland dostane laserovou zbraň

Témata článku: Google, Web, YouTube, Byznys, Reklama, Negativní ohlas, Podmínka, Partnerský program, Producent, Odběr, Nové pravidlo, Minuta, Poslední rok, Počet odběratelů, Cent, Správný směr, Loňský rok, Program, Odběratel

Určitě si přečtěte