Mně přijde chytrý ten přístup Amazonu: předplatné kombinuje streamování videa s rozdáváním výhod a her (což má za následek nižší sdílení účtů a méně časté ukončování předplatného, protože ty výhody jdou jen k jednomu účtu) a to vše za rozumnou cenu (u nás od února po skončení akční ceny 159Kč měsíčně) bez omezení kvality obrazu nebo zvuku.Netflix má sice nesporně větší katalog filmů a seriálů, ale v odpovídající kvalitě je 2x dražší a jeho herní nabídka se omezuje na pár vlastních mobilních hříček...Ostatní streamovací platformy jsou také výrazně levnější. Takže bych Netflixu poradil hledat modely, které budou motivovat zákazníky neukončovat a nesdílet předplatné, například zavést konkurenceschopnou cenu, zvýhodněné roční předplatné, a případně rozdávat další benefity (např. se dohodnout na kooperaci s nějakým prodejcem softwarových / herních bundlů).