Yahoo už roky používá pro vyhledávání technologii Bingu od Microsoftu. Pomáhá to oběma stranám, Yahoo totiž chybí vlastní pokročilý vyhledávač a Microsoftu zase roste tržní podíl jeho vlastního Bingu.
Yahoo patří k nejstarším klasickým portálům na internetu. Spíše než Googlu tedy konkuruje třeba MSN od Microsoftu
Jenže tato zažitá praxe se nyní změní, Yahoo totiž vedle Microsoftu uzavřelo tříleté partnerství také s Googlem a bude používat služby obou svých konkurentů. Google by měl přinést na Yahoo relevantnější reklamu (a tedy více peněz) a postará se také o vyhledávání obrázků.
Pozice Microsoftu by sice zatím měla zůstat neohrožená – obě společnosti uzavřely desetiletou dohodu, nicméně ve smlouvě samozřejmě nechybí doložka o možnosti jejího ukončení se čtyřměsíční výpovědní lhůtou.