Novinka Snapchatu: zamíříte foťák na věc a můžete si ji koupit na Amazonu. Kdy to zkopíruje Facebook?

Sociální síť Snapchat je stále poměrně okrajovou záležitostí. Při svém vstupu zaujala originálním konceptem pomíjivých příspěvků, který však zkopíroval Facebook a především Instagram (rovněž patřící Facebooku). Snapchat ale nepolevuje v nápadech a nová aktualizace přinese další ojedinělou funkci: nákup přes obrázky.

Nová funkce s označením Visual Search totiž dokáže ze snímaného obrazu z kamery rozpoznat objekty, které jsou v prodeji v největším e-shopu na světě – Amazonu. Díky tomu hned nabídne odkaz na produkt i s cenou.

Uživatelům tak bude stačit například namířit kameru na boty a získají informace potřebné k tomu, aby si produkt mohli ihned objednat. Funkce bude fungovat i se skenováním čárového kódu.

Snapchat se tak snaží velmi chytře rozšiřovat funkce produktu a partnerství s Amazonem má velmi slušnou váhu. Snapchat v červnu připustil vývojáře třetích stran, kteří mohou v rámci aplikace vytvářet vlastní pluginy a funkčnosti, přičemž mezi očekávanými integracemi by měl být například i Patreon, Tinder a další, kteří standardně mají vlastní aplikace.

Nová funkce má přímou vazbu na byznys, na což určitě bude slyšet i konkurence. Pokud se ukáže, že funkce v praxi obstojně funguje, dá se očekávat, že se zanedlouho objeví i na Facebooku i Instagramu. Stejně jako Příběhy, živé filtry apod.

Jak jsou na tom sociální sítě s popularitou?

Diskuze (5) Další článek: Procesory Intel vymizely z obchodů a ceny letí vzhůru. Těží z toho AMD

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,