Dival jsem se do ceniku O2 a pisi tam o vraceni:
i) vrácení plateb uhrazených za tuto službu (resp. neúčtování těchto plateb)
ode dne zřízení do dne zrušení služby účastníkem;
ii) vrácení poplatků za standardní instalaci služby; a
iii) vrácení zaplacené kupní ceny zařízení pro službu (modem, router, anténa
či O2 Smart Booster) včetně poplatků za doručení, které bylo objednáno
současně s touto službou, a to pod podmínkou, že účastník zároveň vrátí toto
zařízení nepoškozené a kompletní; Pokud si tedy zakoupite modem od O2, tak ho muzete do 2 mesicu vratit (za predpokladu, ze bude neposkozeny a kompletni, coz by snad nemusel byt zasadni problem dodrzet, pokud clovek vi, ze si porizuje Internet na zkousku). Ja samozrejme nejsem pravnik a nevim,z da nekde v jinych podminkach neni neco, diky cemu by O2 mohlo na zakaznika vracejiciho medem udelat dlouhy nos, ale pokud by se do podobneho podrazu pustili, tak se obavam, ze jim to poskodi jmeno zpusobem, ktery nemaji zapotrebi.
Pokud modem/router od O2 povazujete za malo ucinny a koupite si si jiny model jinde, tak za ten vam samozrejme penize nevrati.
Názor byl 1× upraven, naposled 05. 01. 2023 17:53