V článku chybí dost zásadní informace, že údaje o zrušených rezervací pocházejí od nějaké třetí strany, která je odhaduje na základě analýzy plateb kartami. Tesla tvrdí, že čísla neodpovídají realitě (viz https://electrek.co/2018/06/04/tesla-model-3-... ... Nicméně, i kdyby to číslo bylo pravdivé, nebylo by to nějak extra překvapivé. Velká část rezervací je už více než 2 roky stará. Za tu dobu se u mnoha držitelů mohla změnit životní situace či jiné věci, kvůli kterým už nechtějí/nepotřebují/nemohou si koupit Model 3. Část lidí také místo čekání koupila Model S/X. Nemluvě o tom, že 1000 dolarů za rezervaci je dost nízká částka, navíc plně vratná, takže spousta lidí si rezervaci udělala jen proto, že mohli, i když reálně v podstatě koupi neplánovali. Jednalo se o takovou spekulativní rezervaci.Takže když pak takový člověk rezervaci zruší, neznamená to, že Tesla přišla o 50 000 dolarů. Nepřišla o nic, protože ten člověk stejně auto vlastně koupit neplánoval.Každopádně Tesla nepopírá, že k rušení rezervací dochází, ale je potřeba taky pamatovat na to, že neustále přibývají nové, aniž by Tesla platila za propagaci svých aut.Další věcí pak je, že o dost zajímavější údaj by byl ten o úrovni rušení rezervací v posledních pár týdnech a měsících, kdy třeba v Severní Americe už je možné Model 3 závazně objednat. To, že někdo zrušil nezávaznou rezervaci někdy před rokem mi nepřijde nějak moc relevantní.