Zkuste o tom uvazovat trochu jinak - US a Asie jde silne do EV. Svet (minimalne rozvinuty) tlaci na ev... ale evropsti vyrobci aut to maji jinak
Do nedavna byli evropska auta znackou kvality a dobrych technologii.
Tento punc si v posledni desetiletce svou stagnaci nechali ukrast (je to smutne, ale asijsky vyrobce dnes uplne napohodu dela auta stejnych kvalit, jak evropsky vyrobce).A ted si chteji nechat dobrovolne EV? Vzdyt je to neskutecna hloupost.
Takto by jsme se jednou mohli probudit do evropskeho rana, kdy zjistime ze v evrope evropske auto neuvidime, protoze kdo by ty nezajimave/stare/spalovaci auta kupoval, kdyz us/asie umi delat vyrazne lepsi...V tomto muze byt cela evropska automobilita rada, ze je EU kope do zadnice.
(a prestoze myslim ze toto je vec, co by EU delat NEMELA, tak furt je to jen ku prospechu automobilek)
PS: Vsiml jste si, jaky byrokraticky problem je rozjet Muskovu gigafactory v nemecku? Nemecku je uplne jasne, co bude nasledovat, az se vyroba EV tesel v EU rozjede naplno. Pokud do te doby nebudou mit mistni (evropske) automobilky konkurenci (tedy se hraje o cas), tak to bude pro mistni trhy "hodne velky, hodne spatny"
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 02. 2022 11:11