Pan Čížek by mohl vedet ze prechodne obdobi je od toho, aby dobehly stare modely plnící starou legislativu a nově predstavene maji plne splnovat novou a letat se ma podle evropske legislativy. Bohužel je tu kockopaskvil, kdy pilot sklada zkousky na evropskou legislativu, kde jsou otazky uplne z cesty, napriklad nocni lety, ktere jsou zakazane v kategorii open, na kterou dela test wtf ??? A pak se nakonec leta podle uplne jine neevropske legislativy, ktera ma spolecnou s evropskou dve veci a to omezeni vysky na 120m a vlos. Dale nove predstavene modely nesplnuji novou evropskou legislativu, takze defakto kdo koupi novy model, uz vlastne vyhodil penize z okna.Skydio ohlasilo prichod a prodeje Skydia 2 do Evropy na 10.2020, takze informace ze chce expandovat je tak 1.5 roku stara, zatim se nic nestalo a Skydio 2 uz je za tu dobu skoro prezite.Parrot jsou tak nekvalitni smejdy s mizernou stabilitou signalu, ze se radsi z trhu stahli dobrovolne sami.Autel se svoji oranzovou cihlou je v STALE PLATNE ceske legislative legalne defakto neletatelny a nic na tom nezmeni ani ta nova. Co ma vic jak 910g, pote 900g, je jen opruz a papirovani. Tesme se na nove modely co predstavili.A ted by se mohl napsat clanek o te konkurenci.