Ty 3D objekty jsou otřesné jako v roce 1995. Kdybych měl odhadnout % pak jsou asi o 30% propracovanější. A to podobná VR spolkne 1x TITAN v základu. Dostupné PC pro hráče je max. 8c / 16t (30k), ZD (15k), 4x GPU TITAN (120k) a 64 GB RAM (20k) (u i7 X, pro Xeony 128 GB (30k).
> Může mi některá z firem, která nevyvíjí OS, ale SW předvést, jak vytvoří pro ty fetišistické helmy hru dnešních parametrů, zpracování detailů, plného vyhlazování, kde nebude poznat přechod mezi současnou a novou pozicí? A k vykreslování takové hry nebude potřeba nějaká speciální +10 kW bedna a PC se vejde pod 200k se zdrojem, bez disků a monitorů?
> Dále bych rád znal firmu, která za danou dobu vytvoří ne pouze DEMO, ale plnou hru. Protože se mi zdá, že tvorba pro 3D je extrémně náročná na čas.
> Těch pár $ za helmu to vážně vytrhne.