Startup Clinc vyvíjí umělou inteligenci, která s vámi udělá objednávku v drive-thru u restaurací s rychlým občerstvením

Každý jistě zná systémy rychlého občerstvení drive-thru, díky kterým lze k restauraci přijet, přes mikrofon objednat, na co máte chuť a posléze to u dalšího okénka zaplatíte a vyzvednete hotové. Startup Clincchce jeden z procesů nahradit umělou inteligencí.

Zatím hned v první fázi mluvíte přes mikrofon s člověkem, který zadává objednávku do systému tak, aby byla viditelná pro kuchyň. Clinc ale vyvíjí konverzační umělou inteligenci, která by člověka měla nahradit.

Přijedete tak k objednávkovému „mikrofonu“ a začnete si normálně hlasem objednávat, jak jste zvyklí. Jak je možné vidět na videu, systém si poradí s různými lidskými přeřeknutími, rušením části objednávky i přidávání nových položek. Velkou výhodou je, že možnosti jsou omezené, takže umělá inteligence může být o to bezchybnější, protože očekává jen omezené spektrum dotazů a příkazů.

Startup původně začal s produkty zaměřenými pro finanční instituce, nyní se ale vrhá do další oblasti, kde má určitě velký potenciál. Platformu Clinc si budou moci licencovat a integrovat jakékoli restaurace, přes rozhraní bude pouze nutné nastavit jídelní menu a podporované možnosti.

Pokud si při objednávání systém není jistý nebo nerozumí, automaticky upozorní restauraci, kde vše zase může převzít člověk. Jedná se ale o další technologii, která umožní zbavit se jednoho či více zaměstnanců, případně změnit jejich pozici v rámci restaurace.

Diskuze (1) Další článek: Zálohy WhatsAppu na Google Disk již nezabírají žádné místo, nejsou ale šifrované

Témata článku: Technologie, Umělá inteligence, Startupy, Strojové učení, Rychlý, První fáze, Velká výhoda, Občerstvení, OBJ, Nová položka, Systém, Podporovaná možnost, Část objednávky, Restaurace, Omezené spektrum, Start-up, Rychlé občerstvení, Jídelní menu, Objednávka, Inteligence, Mikrofon, Kter, Velký potenciál, Finanční instituce