1) Zatím tak činí firmy. Zda se do toho zainteresuje stát, to se asi uvidí časem.2) nevím, zda bude do 15 let 10% elektromobilů z celkového počtu automobilů, každopádně jedna teorie počítá s tím, že špičky mohou vyvážit velké baterie v místě s nabíjecími stanicemi. Druhá teorie fabuluje s tím, že trh s automobily nebude neměnný, ale promění se do pronájmu (= když potřebuji auto, samo si pro mně přijede, protože bude plně autonomní a já zaplatím jen za to, co ujedu. Tím se dají ušetřit náklady i celkový počet aut v globálním měřítku, protože kdo dnes potřebuje auto nonstop celý den a celou noc 24/7, že)3) Myslím si, že na takové hypotézy je velmi brzo a až čas ukáže, jakým směrem se jednotlivé státy vydají. Je třeba si uvědomit, že nástup elektromobilů bude postupný, tzn. stát najednou z ničehož nic nepřijde o daň z phm. Tyto výnosy budou postupně klesat a pak se uvidí, čím je bude chtít stát vyrovnávat.Zdar Max