Tesla je v největší ztrátě v historii, přesto má větší hodnotu než Ford a General Motors

Názory k článku

0l0l  |  04. 08. 2017 03:28  |  Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.115

to uz tak byva, kdyz vam stat prihodi nejaky milion za kazdou prodanou karu. holt slusnej statni penezovod je dnes zaklad uspesnyho byznysu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 08. 2017 06:15 | Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

U člověka je taky normální, že po narození je "ve ztrátě" klidně 25 let Stejně tak u vývojové technologické firmy není hlavní kolik okamžitě vydělává, ale jaké technologie a potenciál má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 08. 2017 06:18 | Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Nevím proč má někdo stále potřebu srovnávat hodnotu společnosti s jejími finančními výsledky. Zvlášť pokud jde o začínající firmu, je naprosto běžné že je v mínusu až po uši protože se rozvíjí a vše do toho rozvoje investuje.Hodnota (burzovní) se vždy odvíjí od potenciálu firmy a nevyjadřuje ani hodnotu majetku (aktiv+pasiv) ani finanční výsledky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (31)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JohnST  |  04. 08. 2017 21:27  |  Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Geniusovia a vizionari boli vzdy nepochopeni, nakolko predbehli dobu. To iste plati aj na Muska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
zvoník z katedrály  |  05. 08. 2017 02:39  |  Microsoft Windows 7 Firefox 48.0

Nejsem fanoušek Tesly, ale vůz Teslu S jsem už několikrát viděl zblízka naživo a musím uznat, že to je opravdu technologicky zajímavé auto a určitě se zapíše do historie automobilismu, má úžasné zrychlení a také autonomní systém řízení je už na obstojné úrovni (pro dálniční jízdu), bohužel je to auto cenově pro velmi bohaté lidi a náklady na provoz z dlouhodobého hlediska pro normálního člověka neúnosné - drahý servis jen v Rakousku nebo v SRN a cena nové baterie vyšší něž nová Škoda Octavia nebo Ford Focus. Ani nová Tesla 3 není žádné spasení - stále velmi drahý vůz i pro Američana, místo Tesly 3 si můžete koupit nové pohodlnější BMW nebo Mercedes C v plné výbavě, oba s dojezdem 4x delším. Osobně fandím spíše vodíkovým vozům - dojezd přes 1000 km, není nutné řešit budoucí nákup astronomicky drahé baterie jako u elektromobilů. Eletromobily jsou slepá cesta, zvítězí vodík a jiné budoucí pohony (fúzní pohon na deuterium, kdy pár gramů této látky by stačilo na více jak 100 let provozu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor