Tesla má rekordní příjem i ztrátu. Chce mít nejrychlejší a nejkvalitnější výrobu aut na světě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 32

Názory k článku

avatar
05. 05. 2018 20:17

Pár citátov.:
Väčšina ľudí minie oveľa viac času rozprávaním o problémoch než ich riešením.(Henry Ford)
Svet patrí optimistom. Pesimisti sú len diváci.
Veľa dobrých a užitočných vecí vzniklo len preto, že ich autor "nevedel", že podľa rôznych expertov sa niečo také vyrobiť jednoducho nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 05. 2018 10:42

Profesionalna zurnalistika dokaze pisat oslavne clanky aj na niekoho, kto robi vsetko zle.
Na druhej strane potrebujeme opustit spalovacie motory a prejst na nieco ine. Skoda ze je v tom Musk sam. Veterne - ropne mlyny je tazke zastavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 05. 2018 07:43

Americký šaškec s Muskem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2018 18:21

Teda ze včerejšího konferenčního hovoru s investory to spíše vypadá, že mu je úplně jedno, jestli Tesla přežije nebo ne.
1) Odmítl odpovědět na dost zásadní otázku a to kolik procent z proklamovaných 500k rezervací se mění v objednávky. Očividně to není moc, pár desítek procent.
2) Tesla Semi a Model Y je odstaven na druhé koleji, dokud se nedořeší Model 3. navíc na oba modely by potřebovali postavit novou továrnu, protože do současné t nenarvou + ani nemají peníze na stavbu továrny.
2A) Na konferenci to sice nezaznělo, ale chtějí expandovat do Číny a tam postavit továrnu. Opět, kde na to chce vzít peníze?
3) Pěkná byla i otázka (kterou taky smetl ze stolu) za jakých podmínek bude Tesla navyšovat kapitál. Pokud nenavýší, Tesla přestane v tomto roce existovat, protože dojdou peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 05. 2018 17:46

Další díl komediálního seriálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2018 17:38

O tom dost pochybuji, nejenže to říkal již mnohokrát, ale dílenské zpracování jeho aut nedosahuje ani průměru již zavedených automobilek. Dále se smál postupům známých značek a pak se mu zhroutil "robosen". Příjem mě vcelku nezajímá, chtěl bych vědět, jaký je čistý zisk? Ohledně přijmu, jsou v něm započteny dotované ceny vozu a dále později nutná recyklace, ale spíše likvidace baterií? Protože nikde zatím nečtu, že by se projekty (snad jakési kanadské firmy), na účinnou masivní recyklaci baterií dostaly dál, než do mokrých snů majitelů - snílků. Když neumí z baterie zachránit 70 - 90% původních surovin ani Panasonic, který o nich ví prakticky všechno, jsou jakékoliv představy o 50% a více, jen ještě dlouhou dobu neuskutečnitelným snem.
> Jednou bude znát pana Muska každý, jako člověka, kvůli kterému se rodí nejvíce poškozených dětí v historii, a jako někoho, díky komu je nádorů jako nikdy předtím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor