Tesla má větší tržní hodnotu než Daimler AG, který vlastní Mercedes a další značky

Názory k článku

14. 12. 2018 09:26 | Microsoft Windows 10 Chrome 70.0.3538.110

Jo. Ale jenom než to praskne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mysel_1  |  14. 12. 2018 09:28  |  Microsoft Windows 7 Firefox 62.0

Hrozne vesela zprava, obzvlast kdyz do 1. dubna chybi jeste hezkych par mesicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomanr  |  14. 12. 2018 09:58  |  Microsoft Windows 10 Chrome 70.0.3538.110

Zaujimave je, ze momentalne vsetko ide do kytek a Tesla je skoro na maxime.
Cakal som, ze prave taka precenena firma pojde ako prva dole. Ocividne nie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madloki  |  14. 12. 2018 10:17  |  Linux Chrome 65.0.3325.181

To bude asi tim, ze cena elektriny roste o 10%, kvuli cene emisnich povolenek. Holt "cista" energie ...U nas je to o to smutnejsi, ze co skopcak s frantikem zlikvidovali nas prumysl, mame (i diky Babiccine repce olejne == bionafte, za kterou stat dostane dalsi emisni povolenky gratis) celkove emisnich povolenek hrube nazbyt, procez je prodavame statum, ktere je zdrazily a maji se lip, protoze jejich prumysl jeste funguje (a znecistuje), treba tem germanum.Cili skopcak zdrazi neco, ceho mame zdarma nadbytek, my mu to prodame, ale nemci vlastnene firmy nam za to zdrazi cenu energie (kterou my na rozdil od hunu vyrabime i z jadra), kterou my pak zase prodavame jim.Z tohoto pohledu je elektricke auto bussiness, na kterem se proste neda prodelat. Spotreba elektricke energie jen poroste, a kolonie na tom budou stale hur.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolph1888  |  14. 12. 2018 10:20  |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Rozdíl je v tom, že za Daimler AG stojí hodně znalostí, zkušeností a zisku, zatímco za Teslou stojí pouze dluhy a nebýt různých státních subvencí, tak už o ní dnes nic neslyšíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
NightRunner  |  14. 12. 2018 10:44  |  Microsoft Windows 10 Firefox 61.0

Budoucnost bude určitě zajímavá. Tesla byla stále ve ztrátě hlavně proto, že budovala infrastrukturu, kterou "tradiční" automobilky nemají (viz Gigafactory). Když se teď Daimler po dosti dlouhé době, kdy tento segment ignoroval, snaží naskočit na vlnu EV, tak prostě nemá kde brát akumulátory. Za chvíli se objeví podobné nářky jako v případě SpaceX, že zavedené firmy brečí, že jim SpaceX bere práci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shal  |  14. 12. 2018 11:04  |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Sleduju Marka B Speigela na twitteru. Jednoho z největších shorterů Tesly, který už mnoho let předpovídá Muskovi krach a nalil do toho opravdu obrovské peníze.V posledních měsících je poněkud... nervózní. Zvláště posledních pár dní to vypadá na mentální zhroucení :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Proletáři všech zemí  |  15. 12. 2018 11:03  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Budeme světoví, protože o hodnotě akcií se rozhodne v CZ, jakmile někdo v elektroautě v zimě prostojí den a noc na D1a in memorian se dostane na titulku zpráv Novy... Ono totiž to topení v autě chce nějakých 4-6 kW
Jinak na blbnutí kolem baráku do 50km bych ho bral, ale to by nesmělo stát ranec grošů... Na delší cesty jedině DIESEL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor