Twitter byla vždycky technoúchylárna pro technoúchyláky. Maximálně si tam někteří politici honí triko. Z Facebooku se nám naopak pomalu stal hegemon na úrovni Amazonu, možná i Microsoftu. Na jedné straně je tam samozřejmě hromada reklamního odpadu a nastavení čehokoliv je pořád záměrně nepřehledná hrůza. Ale Facebook má pod palcem i nejpoužívanější služby dneška - Messenger, WhatsApp, Instagram. Stejně tak dost frčí ten jejich Marketplace. Spousta restaurací nemá vlastní webovky, ale mají stránku na Facebooku, kam dají adresu, pár fotek a každý týden nahrají polední menu. Já třeba dost používám ty události, kdy si člověk nakliká, o co má zájem a pak tam má kalendář i updaty. Stejně tak jsou skvělé skupiny, kde se na Messengeru domlouvá výlet, můžou tam spolu komunikovat i lidi, co se nemají přímo v přátelích, hodí se tam mapa trasy, společná jízdenka, komentáře a nakonec pár fotek. Jasně že i FB asi jednou skončí, ale hned tak to nebude, už je trochu too big to fail.