Když vidím ty hadroplány, tak bych chtěl vidět ty sebevrahy co do těch ultralightů sednou. Každý kdo si takové letadélko koupil (v řádech několika mega korun) ví, jak nestabilní je za špatného počasí, co s ním dělají větrné proudy. Ale, jde o jejich byznys, když věří, že peníze do něj investované se vrátí prosím, já v tak brzké zavedení takové přepravy nevěřím, pokud se správně navrhne a dimenzuje veřejná doprava pro město a meziměsto, nevidím pro ni ani důvod. Než někam letíte musí proběhnout zběžná kontrola stroje, prohlídka cestujících (teroristé), letadla mají také náročnější a dražší pravidelnou údržbu. Sám se létaní bojím, nejraději cestuji vlakem (v letadle chlastám, spím) a pokud se dožiji masivnějšího přechodu na magnetickou variantu (levitace), už to budu považovat za velký posun do budoucnosti. Proč někam létat vzduchem, když vzdušný prostor je přeplněný, letadla pálí a ještě dlouho budou kerosin, když magnetický vlak může klidně pokořit bariéru rychlosti zvuku (800 - 1.200 km/h není nereálné číslo), vše je pouze o technickém řešení a nových supravodivých materiálech.
Názor byl 1× upraven, naposled 06. 12. 2018 17:44