Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě

Názory k článku

02. 01. 2014 01:33 | Linux Chrome 31.0.1650.63

Pěkné, ale ten co nebude mít profil na sociální síti tak nemá šanci se spojit se zákaznickou podporou? Já FB nemám a ani nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
felix74  |  02. 01. 2014 08:12  |  Microsoft Windows 8 IE 10.0

Clovek by ani neveril v com vsetkom sa da uspesne podnikat. Bol by som neskutocne zvedavy ako sa daju ziskat peniaze na uspesny start takejto P I C O V I N Y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas13  |  02. 01. 2014 11:19  |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

Některé firmy mají takovou zákaznickou podporu, že může být klidně i na FB a nebo i jinde..... jen nemají co stěhovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RadimKr  |  02. 01. 2014 13:57  |  Microsoft Windows XP Firefox 26.0

Proboha proč bych měl mít profil na FB, TWITT apod. sociálech ??
Přeci není nad to zvednout telefon a přímo hovořit s konkretní osobou ve firmě.
Nedovedu si představit řešit požadavky přes sociální sítě a doufat, že mě třeba někdo někdy odpoví To ne tudy cesta nevede, jedině hlas, hlas a zase hlas, nejjednodušší, nejrychlejší a s rozvojem VoIP to bude i nejlevnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eremy  |  02. 01. 2014 16:59  |  Unknown Firefox 26.0

Přesun podpory na sociální sítě je v podstatě sen každého pracovníka podpory.
Představte si, že najednou neexistuje nic jako priorita tiketů, žádné metriky jako je reakční doba, čas do vyřešení problému, počet úspěšně vyřešených problémů za určitý čas, počet ticketů čekajících na odpověď. Neexistuje eskalace problému zákazníkem, ani nástroj pro zákaznický feedback, nepohodlné dotazy či dokonce stížnosti stačí prostě ignorovat nebo nechat nebohého zákazníka rozcupovat davem "skalních fandů" kteří se najdou v podstatě u každého produktu.
Že se některým zákazníkům nechce odesílat své dotazy veřejně? No tím líp, alespoň bude míň práce.
Že se přes takový twitter prakticky nedá nic rozumně popsat (160 znaků je 160 znaků) a ani rozumně odpovědět? Vždyť nejde o to problém vyřešit, ale ulehčit si práci. A některé "otravy" to dokonce odradí předem!Je tu ještě někdo, kdo si neuvědomuje jak úžasné to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Frankie1814  |  04. 01. 2014 11:13  |  Microsoft Windows 7 Firefox 26.0

FB vobec nezaujimaju nazory a podnety, ci nebodaj staznosti beznych uzivatelov. Podal som ich niekolko a vys*ali sa co i len na zdvorilostnu reakciu.
Ich zaujimaju len sponzori, ktori im napchavaju vrecka milionmi dolarov ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2014 00:13 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

Slušná firma nikdy nebude mít svoje prezentaci na sociální síti. A pokud ji tam má, tak je to pochybná firma, které je lepší se vyhnout obloukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor