Yahoo prodalo Flickr. Nový vlastník slibuje službu dále rozvíjet

Yahoo prodalo Flickr. Nový vlastník slibuje službu dále rozvíjet

Služba pro sdílení fotografií Flickr je už stálicí internetu. V roce 2005 ji koupilo Yahoo, aby posílilo svou pozici a získalo nové uživatele. V posledních letech se ale samotné Yahoo potýkalo s problémy a o Flickr se firma příliš nestarala. Nyní ho kupuje SmugMug, služba zaměřená na sdílení fotografií profesionály, a slibuje, že obě dvě služby bude nadále vyvíjet. Pro Flickr by to mohlo znamenat oživení.

Otazník nad budoucností Flickru visel od minulého roku, kdy Verizon koupil Yahoo a sloučil jej s AOL do jedné firmy Oath. Flickr zůstával oddělení a docela se nabízelo tuto stále populární službu prodat. SmugMug má tematicky blízko, nicméně slibuje Flickr zachovat jako samostatnou značku.

Flickr je dnes vnímán jako fotografická sociální síť. Oproti ostatním nabízí funkce, které nejsou zcela samozřejmé. Nahrané fotografie například neprochází kompresí jako u Instagramu či Facebooku, ovšem ve verzi zdarma je zde limit pro nahrané fotografie ve výši 1 TB. Fotky je možné snadno třídit do alb a kolekcí. Ke sdíleným fotografiím také přikládá plné EXIF informace, díky čemuž lze snadno nalézt fotografie vyfocené konkrétním modelem fotoaparátu apod. Některé funkce, jako automatické zálohování, jsou ale dostupné pouze platícím uživatelům.

Diskuze (1) Další článek: Můžete trénovat jako astronauti, postačí k tomu aplikace v telefonu

Témata článku: Byznys, Facebook, Windows, Sociální sítě, Instagram, Fotky, Yahoo, Fotografování, Flickr, Verizon, Služba, Platící uživatel, Oath, Samostatná značka, America Online, Automatické zálohování, Nahraná fotografie, Nový uživatel, Sdílení fotografií, Sdílení, SmugMug, Populární služba, Fotografie, Minulý rok