Ze školy do hry. Jak Warhorse a Matfyz tvoří unikátní AI

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

avatar
08. 04. 2015 15:51

Jejich premisa, že doposud NPC jen tupě stála na místě a čekala na hráče, je absolutně falešná, nezaložená na pravdě, a slouží pouze k pochybné sebepropagaci. Ty primitivní skriptíky (žádná AI) prezentované v článku má TES, Gothic aspol. již dekády zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 04. 2015 12:53

To není AI, zase je tam "rozhodovací pavouk". Opět, něco se stane špatně a tento "předpis" začne hromadit chyby a zmatkovat. Hezky si to namalovali "programátoři". I k mozečku myšky, veverky nebo dokonce psíka se to vůbec nepřibližuje.
>
Mám důkaz, ani nejlepší pohybující se japonský psík nebo robot není schopen ani elementárního AI, vše je jen naučeno od nějakého záchytného bodu. Nenaučí se sám co mu není v kódu sděleno nebo nemá nějakou posloupnost, ano to je ten "pavouk".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 04. 2015 12:28

Takze v podstate rekli to, ze misto toho aby postava ve dne v noci cekala na miste,tak se tam prida par skriptu navic, a postava pojede misto stani vecne svoje naskriptovane kolecko.Tolik studii uz tu mluvilo o revolucnim AI, a pak to dopadne tak, ze se postava zasekne ve futrech nebo o rostrlinu na zemi. Chapu, ze je to jedno z nejtezsich odvetvi, ale proste z toho popisu, kdyz si clovek odstrani omacku, tak nevim no. Uvidime necham se prekvapit, treba z toho clovek bude mile prekvapen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 04. 2015 10:14

Hodně zajímavý článek. Cíle odpovídají čerstvým absolventům... ona je praxe naučí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 04. 2015 09:25

Jak je psáno o něco podobného se fakt pokoušelo dost studií (např série The Elder Scrolls) a často to zkrachovalo na tom výkonu. Nemyslím si že nějaké cca 2-3 roky bude výkon PC takový aby to utáhl. Ovšem klidně bych si to dokázal představit jako MMO hru, kde ten výpočet AI (tj to rozhodování co teda postavička bude dělat) může probíhat na jiných serverech.A pak jsem se ze zvědavosti podíval na web Warhorse studios na volá místa: http://www.warhorsestudios.cz/index.php... a celkem mě zaujalo že hledají někoho na pozici "Flash Designer" Já myslel že flash už dnes tak nějak umírá a nemá smysl s ním začínat do nového projektu. Ale tady s tím asi nějak počítají. To by mě zajímalo na co ho potřebují?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 04. 2015 08:29

pri takejto brutalnej komplexnosti to budu robit este dalsich 5 rokov. ale vyzera ze to za tych mojich 20 eur bude stat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor