Mobilní aplikace | Ženy

Ženy utrácejí v mobilních hrách o 79 procent více než muži

Pokud žena zapne mobilní hru, je o 79 procent větší šance, že v ní využije tzv. in-app platbu než muž. Vyplývá to z dat, které zveřejnila marketingová společnost Liftoff, zabývající se průzkumem trhu s mobilními hrami.

Liftoff proto doporučuje, aby výrobci začali mobilní mobilní hry dělat atraktivnější pro ženy, protože z této demografické skupiny plyne podstatná část příjmů. Vytvořit aplikaci tak, aby se líbila ženám, přitom nestojí prakticky nic - podle Liftoff jen o 0,18 dolarů více. „Při bližším zkoumání míry konverze je jasné, že ženy jsou ve skutečnosti nejcennějšími hráči,“ stojí ve zprávě.

Společnost analyzovala data získaná z 350 aplikací mezi červnem 2017 a květnem 2018, která porovnávala s daty z období mezi lety 2016 a 2017. Ukázalo se, že od předchozího roku se počet mikrotransakcí uskutečněný ženami více než zdvojnásobil. K podobným zjištěním dospěly i dřívější studie. Je tak možné, že výrobci skutečně začnou mobilní hry více navrhovat na míru ženám, protože se to jednoduše finančně vyplatí.

Vedle údajů o chování žen Liftoff také zjistil, že „donutit“ uživatele iOS nainstalovat si mobilní hru a přimět ho k mikrotransakci je dražší a náročnější, než v případě uživatele Androidu. Jakmile je ale majitel zařízení s iOS přesvědčen, utratí více peněz. Bude se však třeba i nadále zaměřovat na oba operační systémy - už jen proto, že každý den je na celém světě aktivováno zhruba 1,5 milionů nových zařízení s Androidem.

V neposlední řadě Liftoff uvádí, že je čím dál těžší přimět k mikrotransakcím Asiaty. Atraktivnějším tak zůstává trh EMEA (Evropa, Afrika a Blízký východ), kde se počet mikrotransakcí neustále zvyšuje.

Diskuze (13) Další článek: Umělé sítnice z ultratenkého materiálu by mohly vrátit zrak milionům lidí

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,