Globus představil mobilní aplikaci, která posouvá nakupovaní na novou úroveň

Globus dnes představil vlastní mobilní aplikace pro zařízení s operačním systém Android a iOS, která je určena pro zákazníky, kteří stále využívají fyzického nakupování v obchodech.

Aplikace „Můj Globus“ využívá účtů zákazníků a dokáže načíst i zákaznickou kartu (Globus Bonus) včetně kupónů. Mezi hlavní přednosti aplikace patří chytrý nákupní seznam, do kterého lze položky jak ručně zapisovat, tak i skenovat pomocí EAN kódů. Tento seznam mohou doplňovat i ostatní členové domácnosti, případně ho lze sdílet na web komukoli s odkazem.

Seznam je možné seřadit podle toho, jak jsou rozmístěné regály v obchodě, takže například chlazené položky se přeskládají k sobě a podobně. Při tvorbě seznamu dochází k interaktivní predikci toho, co byste mohli chtít nakoupit dle vašich starších nákupů. Zároveň ale máte volnost napsat si jen poznámku.

Přímo z aplikace lze nakupovat pomocí Scan&Go, stejně jako s fyzickými čtečkami na prodejnách, skenování v tomto případě zajišťuje fotoaparát.

Nechybí dodatečné informace o prodejnách a cenách například i benzínu nebo přehled aktuální denního menu v restauracích.

Globus má v plánu aplikaci rychle rozšiřovat a například nabídnout vyzvednutí již zkompletovaného nákupu na prodejně, což už v rámci e-shopu testuje v pobočce na Zličíně.

Objednávky zboží přes internet zatím opatrně

Mezi plánovaná vylepšení na nadcházející měsíce a roky patří například přesnější navigace uvnitř obchodu, což bude vyžadovat hardwarovou úpravu (Bluetooth beacony a podobné řešení), chytré recepty, které dokáží nabídnout recept dle uskutečněného nákupu a ještě větší míra personalizace. Díky tomu si každý zákazník bude moci třeba nastavit, že chce hlídat u konkrétního výrobku cenu nebo až bude v akci nebo bude mít personalizované akční letáky.

To nejdůležitější – kdy bude Globus dovážet až do domu, ale nebylo upřesněno. Jednatel společnost Globus Bronislav Matyšek pouze uvedl, že začátkem příštího roku budou vyhodnocovat vyzvedávání zkompletovaných objednávek na prodejnách a podle toho se budou rozhodovat dál.

Je ale jasné, že konkurence už velmi rychle roste a to i přes to, že jsme poměrně malý lokální trh – iTesco, Rohlík a nedávno došlo ke spojení Košíku a Koloniálu. Tyto nové dovážkové společnosti inovují velmi rychle a přichází se službami, které u fyzických prodejen ani nejsou možné.

Jak ušetřit při nákupech na internetu: Není jen Black Friday, jsou i jiné fígle

Diskuze (19) Další článek: Google se chlubil, co dnes dokáže prohlížeč. Třeba skvěle komprimovat fotky v aplikaci Squoosh

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,