Mezi české e-shopy se brzy zařadí společnost Lidl. Ta v Česku působí od roku 2003 a nyní zde provozuje 234 prodejen. Nabízí primárně potraviny, ale také různorodé spotřební zboží převážně vlastních značek. Lidl je v Česku poměrně populární, proto je možnost nákupů online již docela očekávanou událostí. E-shop už má v provozu a testuje ho na svých zaměstnancích, informuje web Médiář.
Internetový obchod Lidlu poběží na adrese Lidl-Shop.cz, kde je nyní vstup možný jen pro přihlášení. Nakupovat zde může zatím jen 9500 zaměstnanců Lidlu, na kterých se funkčnost a procesy v obchodě otestují. V případě bezproblémového provozu bude brzy e-shop zpřístupněn všem.
Centrálou e-shopu je obří sklad v Plzni, odkud se bude zboží expedovat do celého Česka. V e-shopu bude Lidl nabízet spotřební zboží a oblečení svých privátních značek. Do prodeje potravin po vzoru konkurenčního řetězce Tesco se Lidl nepouští.
O vstupu Lidlu mezi české e-shopy jsme nedávno diskutovali v Týdnu Živě: