Reklamní systém Naritiv pro Snapchat získal investici, chce využívat celebrity

Snapchat je sociální síť, kde se sdružuje především velmi mladé publikum, což je samozřejmě lákavé pro mnoho značek zaměřených na mladší lidi. Nelze se tak divit tomu, že již minulý rok unikla informace, že reklamy na Snapchatu stojí klidně i sto dolarů za tisíc zobrazení.

Stejně jako na ostatních sociálních sítích, tvoří ale hlavní vliv především celebrity, které sleduje velký počet lidí a mají tak obrovské hodnoty zobrazení a interakce u vlastních příspěvků. Toho využívá specializovaná reklamní síť Naritiv, která je zaměřená pouze na Snapchat a snaží se spojit značky a firmy právě s celebritami.

Právě reklama využívající celebrity začíná být hodně populární, ostatně to lze vidět už poměrně dlouho například na Youtube, Twitteru a dalších sociálních sítích. Naritiv je platforma, do které se už zapojilo přes 300 „celebrit“ sítě Snapchat, které umožňují dohromady dosáhnout až jedné miliardy zobrazení měsíčně. V celkových číslech se za poslední měsíc chlubí Naritiv téměř 15 miliardy zobrazení.

Klepněte pro větší obrázek

Naritiv samozřejmě zajišťuje i potřebné statistiky a analytiku dané kampaně, čehož využívají značky jako Coca-Cola, Redken, Fox, ABC Family a další. Startup Narativ získal v červnu roku 2014 pre-seed investici v hodnotě 120 tisíc dolarů, v lednu roku 2015 pak seed investici v hodnotě 1,2 milionů dolarů. Nyní se dostal do Series A se třemi miliony dolarů, přičemž v tomto kole jsou pouze tři investoři, zatím v rámci seedu se jednalo o celkem 19 investorů.

Vzhledem k tomu, že Snapchat maže automaticky příspěvky, musí Naritiv vše samostatně ukládat pro hodnocení úspěšnosti, což trochu popírá smysl této sítě, ale bez nich by nebyla možná podrobná analýza kampaně pro firmy.

Diskuze (1) Další článek: Anonymous se zaměřili na Turecko, zveřejnili 18 GB policejních dat

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,