Sklik

Sklik je reklamní systém společnosti Seznam.cz. Inzeráty se podle klíčových slov ukazují ve výsledcích vyhledávání Seznamu, případně na jiných spolupracujících webech. Inzerent neplatí za zobrazení inzerátu, ale za počet kliknutí.

Seznam.cz stále nemá dost. Vývoj ještě zrychlí

Seznam.cz stále nemá dost. Vývoj ještě zrychlí

Letos Seznam.cz nabral 35 nových vývojářů a do jara chce přijmout dalších 60 lidí. Vehementně inovuje své služby a s vývojem chce ještě zrychlit. Chystá modernizaci služeb i titulky.

16.  9.  2015 | David Polesný|15

Růst Seznamu zpomaluje. Mění vedení a chce za hranice

Růst Seznamu zpomaluje. Mění vedení a chce za hranice

Tržby Seznamu přesáhly 2,9 miliardy, růst ale zpomalil. Firma proto chce do zahraničí, míchá s posty na nejvyšším vedení a hledá nové zdroje příjmů. Vlivem investic opět klesl zisk.

30.  4.  2014 | Jan Sedlák|10

Sklik spouští grafické reklamní bannery

Sklik spouští grafické reklamní bannery

9.  2.  2012 | Zdeněk Večeřa|7

Reklamní systém Sklik od Seznamu již na konci ledna

Reklamní systém Sklik od Seznamu již na konci ledna

17.  1.  2010 | Zdeněk Večeřa|12

Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu  a v ostrém provozu

Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu a v ostrém provozu

Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC (Pay per Click) ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.

20.  2.  2007 | tisková zpráva|1